Water als oplosmiddel

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 3

Water als oplosmiddel

Ik moet voor school iest over water als oplosmiddel maken. Maar ik snap er niet veel van

Dit zijn de vragen.

1.Wat betekent de eigenschap die je moet onderzoeken?

2.Welke grootheid is of hoort er bij jouw eigenschap? (Naam en wetenschapplijk symbool)

3.Welke eenheid hoort er bij de onderzochte eigenschap? (Naam en wetenschapplijk symbool)

4.Wat is de waarde van water voor de eigenschap die jij onderzoekt. (Noteer zo volledig mogelijk!)

5. Wat is de betekenis van de door jou onderzochte eigenschap voor de stof water?

(Dus wat voor gevolgen heeft die eigenschap voor de stof water)

Kan iemand het uitleggen?

Berichten: 8.614

Re: Water als oplosmiddel

Je gebruikersnaam en vraag hebben wel erg veel weg van deze topic. Klasgenoot of dezelfde persoon?

Verder is 'iets over water als oplosmiddel' niet zo duidelijk. Wat is de exacte opdracht? Een werkstuk over de oplosbaarheid in water?
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 3

Re: Water als oplosmiddel

Dat is inderdaad een klasgenootje maar ze heeft een ander onderwerp.

Ik heb het over het oplosbaarheid van water.

we moeten een posterpresentatie maken en die vragen moeten er in verwerkt worden.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Water als oplosmiddel

We praten in het algemeen niet over de oplosbaarheid VAN water, eerder over de oplosbaarheid IN water, omdat water wel héél vaak als oplosmiddel, echter slechts zelden als opgeloste stof wordt gebruikt.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer