Overstelpt door mails

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Overstelpt door mails

Hey,


ik heb mij nu een tijdje geleden geregistreerd op dit forum (zoals je ziet, nog niet veel gepost, wie weet komt dar nog verandering in :P ). Ik moet zeggen, bijna niets dan lof over dit forum, rappe reply's, goede en zeer "to the point".

Eén puntje waar ik mij echter wel aan stoor, elk toppic, door mij opgestart, waar iemand een reactie op plaatst zorgt vooor een nieuwe mail in mijn inbox. Elk van die mails zegt op het einde nochtans "Er wordt maar 1 e-mail per dag verstuurd, omdat anders je mailbox overstroomt met onze e-mail.". Op zich niet zo erg, alleen heb ik er vandaag alleen al 10 gehad dat iemand gereageerd heeft op mijn vraag :D

Ik vroeg mij gewoon af: wat kan ik hieraan veranderen?


Mercikes!!!
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Berichten: 419

Re: Overstelpt door mails

Dit systeem werkt volgens mij zo:

Er wordt een reactie geplaatst --> jij krijgt een mail en gaat kijken. Hierna wordt er weer een reactie geplaats en krijg je weer een mail.
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showforum=59

Berichten: 8.614

Re: Overstelpt door mails

Dit probleem horen we wel vaker. Het is als volgt te verhelpen:
  1. Klik op 'Instellingen' (naast 'Nieuwe berichten');
  2. Ga naar 'E-mailinstellingen';
  3. Vink daar het vakje 'Schakel 'E-mailnotificatie' in als standaard' af, of kies via het dropdownmenuutje een andere vorm van notificatie.
PS: Dit hoort eigenlijk niet in 'Feedback', maar in 'Site- en softwaregerelateerd'.


EDIT: Ik zie dat je de oplossing al gevonden hebt.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Overstelpt door mails

Klintersaas schreef:Dit probleem horen we wel vaker. Het is als volgt te verhelpen:
  1. Klik op 'Instellingen' (naast 'Nieuwe berichten');
  2. Ga naar 'E-mailinstellingen';
  3. Vink daar het vakje 'Schakel 'E-mailnotificatie' in als standaard' af, of kies via het dropdownmenuutje een andere vorm van notificatie.
PS: Dit hoort eigenlijk niet in 'Feedback', maar in 'Site- en softwaregerelateerd'.


EDIT: Ik zie dat je de oplossing al gevonden hebt.
Inderdeed, toch beiden ook een merci voor de reactie :D
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Overstelpt door mails

Staan die notificatie-opties niet gewoon standaard uit dan ?

Zo niet, dan lijkt me dat inderdaad stomvervelend en een klusje voor het technisch team.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 682

Re: Overstelpt door mails

Ik heb het zelf ook een tijdje terug handmatig uit moeten zetten (na het nooit eerder aan gezet te hebben)...
Help WSF met het vouwen van eiwitten en zo ziekten als kanker en dergelijke te bestrijden in de vrije tijd van je chip:

http://www.wetenschapsforum.nl/index.ph ... opic=59270

Berichten: 8.614

Re: Overstelpt door mails

Staan die notificatie-opties niet gewoon standaard uit dan ?
Neen, ze staan juist standaard aan (al weet ik niet precies op welke vorm van notificatie). Misschien inderdaad iets voor het technisch team.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Overstelpt door mails

"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer