Nieuw boek "Natuurlijk niet!"

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 1.283

Nieuw boek "Natuurlijk niet!"

Lieve mensen,

Zoals sommigen uit de topics omtrent relativiteit en kwantummechanica misschien weten is een tijdje geleden (2020) mijn boek "Ruimte, tijd, materie" gepubliceerd bij Epsilon Uitgaven. Op 17 augustus komt mijn nieuwste boek "Natuurlijk niet!" uit bij Het Spectrum. Hierin bespreek ik met (poging tot) humor en diverse illustraties tientallen veelvoorkomende misverstanden over uiteenlopende onderwerpen zoals het klimaat, kernenergie, kwantummechanica, aerodynamica, zwarte gaten en kosmologie. Bedoeld voor een breed lezerspubliek, dus als je vermoedt dat je zelf ook gebukt gaat onder natuurkundige misverstanden (wie niet?), dan is dit boek misschien wat voor je ;) Mochten mensen het uiteindelijk lezen: ik ben erg benieuwd naar meningen! Link:

https://www.spectrumboeken.nl/producten ... 9000386765

(mocht dit als spam worden opgevat: excuus!)

Berichten: 1.283

Re: Nieuw boek "Natuurlijk niet!"

4 september ben ik in de podcast Met nerds om tafel om over het boek te praten :)

Gebruikersavatar
Berichten: 2.457

Re: Nieuw boek "Natuurlijk niet!"

We zullen zeker luisteren!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.106

Re: Nieuw boek "Natuurlijk niet!"

Die podcast kende ik nog niet, maar ik heb me er op geabonneerd nu. Ik ben benieuwd volgende week!

Gebruikersavatar
Berichten: 2.457

Re: Nieuw boek "Natuurlijk niet!"

Mooi interview, met veel enthousiasme gegeven.

Berichten: 1.283

Re: Nieuw boek "Natuurlijk niet!"

wnvl1 schreef: wo 06 sep 2023, 23:48 Mooi interview, met veel enthousiasme gegeven.
Thnx! Was ook erg leuk om te doen 🙃

Berichten: 1.283

Re: Nieuw boek "Natuurlijk niet!"

physicalattraction schreef: ma 28 aug 2023, 13:06 Die podcast kende ik nog niet, maar ik heb me er op geabonneerd nu. Ik ben benieuwd volgende week!
Ik dus ook niet tot voor kort, maar ze hebben superleuke onderwerpen!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.106

Re: Nieuw boek "Natuurlijk niet!"

Ik zie dat het boek bij meerdere aanbieders aangeschaft kan worden. Wat heeft voor jou als auteur de grootste voordelen?

Berichten: 1.283

Re: Nieuw boek "Natuurlijk niet!"

physicalattraction schreef: do 07 sep 2023, 14:00 Ik zie dat het boek bij meerdere aanbieders aangeschaft kan worden. Wat heeft voor jou als auteur de grootste voordelen?
Maakt voor mij qua geld niet uit. Maar we willen allemaal die boekwinkels in het straatbeeld houden natuurlijk 😋

Reageer