draainissen

Moderator: ArcherBarry

Reageer

draainissen

Hoi,

Sedert enkele weken heb ik last van draainissen. Telkens als ik een tijdje in de zetel zit of lig en dan opsta, draai ik weg, precies of ik ga vallen, na een tijdje gaat dit over een heb ik er geen last meer van.

Mijn moeder zegt dat dit iets met mijn bloeddruk te maken kan hebben. Moet ik mij nu ongerust maken en is het nodig om een dokter te bezoeken ?

Hopelijk kan iemand een duidelijk antwoord geven.

Alvast bedankt!

Berichten: 683

Re: draainissen

Als je naar je huisarts gaat...

- Weet je wat er mis is

- Weet je of je je ongerust moet maken

- Heeft de doktor waarschijnlijk wel iets waardoor het over gaat

Naar je huisarts gaan dus. :wink:

Berichten: 64

Re: draainissen

Veel hangt af van je leeftijd en geslacht.

Het is bijvoorbeeld algemeen geweten dat jonge meisjes al eens sneller last hebben van bloeddrukdaling waardoor ze dezelfde problemen hebben als jij.

Een lage bloeddruk is niet gevaarlijk maar 't is natuurlijk wel interessant om te weten waar de lage bloeddruk vandaan komt.

En in jou geval is het uiteraard nog interessanter om te weten of het effectief een lage bloeddruk is die je symptomen veroorzaakt.

M.a.w.: naar de dokter met die handel en vragen (en laat oms weten wat hij gezegd heeft :shock: )

Berichten: 43

Re: draainissen

Zeker gaan, want het kan andere oorzaken hebben dan enkel de bloeddruk. Je kan last hebben van problemen aan het middenoor (de evenwichtsorganen) of misschien wel suikerziekte. Suikerziekte is misschien al wat overdreven, maar toch... je kan er niet snel genoeg bij zijn. Preventief zijn kan nooit geen kwaad wat je lichaam betreft :shock:
I love the light for it shows me the way, yet I will endure darkness because it shows me the stars

Re: draainissen

Als er iets mis is met je gezondheid ga je naar een dokter.Je koopt toch ook geen aardappelen in de schoenwinkel.

Reageer