Toelatingsexamen geneeskunde/tandheelkunde belgië

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 95

Toelatingsexamen geneeskunde/tandheelkunde belgi

7 juli 2009 is het het toelatingsexamen geneeskunde/tandheelkunde in België. Dus ik denk dat er binnenkort, en nu ook al, heel veel vragen zullen komen over de leerstof van dat examen. En mijn vraag was nu of er geen speciaal topic geopend kon worden voor dat examen. Anders worden dezelfde vragen misschien meerdere keren gesteld en dat werkt op de zenuwen natuurlijk. Ook voor mij en voor andere studenten is het gemakkelijk, zo kunnen we zien of de vraag waar wij mee zitten al behandeld is of niet. En ook voor 'de antwoordgevers ' is het wel een voordeel denk ik. Het is maar een voorstel dus denk er maar eens over na ;) .

Grtz
Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts

Gebruikersavatar
Berichten: 419

Re: Toelatingsexamen geneeskunde/tandheelkunde belgi

Die vragen komen meest waarschijnlijk in het huiswerkforum en daar zullen moderators snel genoeg je verwijzen naar een topic waar de vraag al is behandeld, indien dat zo is. Daar kom bij dat er van de gebruikers van Wetenschapsforum mag worden verwacht dat ze de zoek gebruiken om te kijken of soortgelijke vragen al eerder zijn behandeld. Het lijkt mij dus niet nodig om er een speciaal topic voor op te richten, ook om te voorkomen dat er in dat topic meerdere vragen door elkaar worden behandeld.


Groet,

Korot
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showforum=59

Reageer