Pijn bij landing

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 189

Pijn bij landing

Hallo

Deze week ben ik een weekje weggeweest met het vliegtuig. Iedereen kent wel de last die je hebt bij het opstijgen en bij het landen in de oren. Nu had ik bij het landen iets vreemds. Ik had een stekende pijn in de rechterhelft van mijn hoofd: mijn rechteroor, -oogleden, -neusvleugel en -deel van mijn gebit deden echt pijn. Het vreemde is dat enkel het rechterdeel van mijn hoofd zeer deed. Het raam zat wel rechts van mij. Mijn vader die met me meereisde, had enkel - de gewoonlijke - last aan zijn oren. Even na de landing was de pijn zo goed als weg. Nu heb ik helemaal niets meer. Weet iemand waaraan dit kan leggen?

Mvg

Ike

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Pijn bij landing

Ik kan je niet helpen, maar ik heb bij één van mijn toch wel redelijk talrijke vluchten iets vergelijkbaars meegemaakt, alleen dat was aan beide zijden. Bijzonder onprettige ervaring. Voor de rest eigenlijk nooit noemenswaard last gehad.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Pijn bij landing

Omdat je er momenteel geen last meer van hebt en de klachten erg specifiek lijken voor een onschuldige sinus hoofdpijn veroorzaakt door drukverschillen tijdens een vlucht laat ik het topic open. Hier vind je nog een kort filmpje dat daar over gaat: http://sinusremedy.net/how-to-relieve-sinus-pressure Let wel, het wordt niet op prijs gesteld dat hier persoonlijke problemen aan bod komen. Mocht je weer last krijgen dan raad ik je aan dit forum niet meer te raadplegen en naar de dokter te gaan.
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Berichten: 189

Re: Pijn bij landing

Let wel, het wordt niet op prijs gesteld dat hier persoonlijke problemen aan bod komen. Mocht je weer last krijgen dan raad ik je aan dit forum niet meer te raadplegen en naar de dokter te gaan.


Uiteraard. Bedankt, het zal dat wel geweest zijn.

Reageer