Eigen website

Moderator: physicalattraction

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 299

Eigen website

Op mijn website gouwepeer.nl heb ik een pagina over de relativiteitstheorie gemaakt.

Omdat ik dit onderwerp reuze interesant vind, maar zelf absoluut niet wetenschappelijk onderbouwd ben, heb ik info op internet gezocht en gevonden.

Aangezien ik zo niet over de juistheid van alle info kan oordelen wil ik een beroep doen op mijn mede-forumers.

Dus als jullie fouten constanteren en/of aanvullingen hebben, doen jullie mij daar een enorm plezier mee.

Reakties mogen in dit topic of eventueel naar mijn mail (emailadres staat op mijn profiel).
login: yes

password: I don't know, please tell me

password is incorrect

login: yes

password: incorrect


Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Eigen website

Een opmerking: je schrijft
De algemene relativiteitstheorie werd gepubliceerd door Albert Einstein in 1916 als een serie lezingen voor de Pruisische Academie

van Wetenschappen. De theorie gaat anders dan de speciale relativiteitstheorie over de zwaartekracht en de kromming van de ruimte.

Einstein voorspelde correct dat licht van verre sterren dat langs de zon scheert in het zwaartekrachtsveld van de zon wordt afgebogen.
Je informatie (E=mc², tijdsdilatatie, snelheden optellen) gaat echter over de speciale relativiteitstheorie.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Reageer