Terzijdes en off-topics

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 179

Terzijdes en off-topics

Afgesplitst van dit topic: http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=98649
Terzijde: ik nam aan dat Hans Teeuwen het had over een "interne sensor" (met een s- dus), een paar voelsprieten dat overeind gaat staan als men een explosief onderwerp aanraakt. Waarna men inderdaad aan zelfcensuur kan gaan doen, dus voor je uiteindelijke punt maakt dat niet veel uit. De allusie op Oostbloktoestanden komt er wel meer als tendentieus door naar voren.

En nog meer terzijde: ik merk dat ik wat van de hak op de tak ben gesprongen in mijn reactie op Benedict Broere. Hopen dat iemand er nog wat lijn in en op kan trekken.
Wil je dit ook verwijderen, Ypsilon?

Gelijke monniken, gelijke kappen, weet je wel?

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Terzijdes en off-topics

De posts die uit het betreffende topic zijn verwijderd betreffen een subdiscussie van 4 posts waarin je verheldering vroeg over de termen "Evo" en "ID". Er werd je daarin grappend verteld wakker te worden (Darwinjaar), maar vervolgens toch uitleg gegeven, waarvoor je hartelijk bedankte. Vaak laten we dergelijke zaken staan, maar als we vinden dat het termen zijn die doorgaans bij andere gebruikers bekend zijn schonen we een topic ook wel eens op, zodat men zich op de inhoud kan concentreren. Dat is in dit geval gebeurd. Er is geen enkel probleem mee dat je dergelijke vragen stelt, we hebben daar uiteraard geen negatief oordeel over. Maar we zien in dit specifieke geval het nut er niet van in om die subdiscussie te laten staan.

Aangaande bovenstaande kritiek, ging het om deze post waarin Ypsilon zijn voorgaande inhoudelijke reacties verduidelijkt. Wij zien daar geen probleem in, net zoals we het bij ieder ander geen probleem zouden vinden. Zolang men inhoudelijk reageert, kan men daar best terzijde nog iets aan toe willen voegen om de lezer meer duidelijkheid te geven. In dit geval had Ypsilon duidelijk het idee dat zijn bijdragen verduidelijking behoefden. Dat is van een andere categorie dan de vraag die jij stelde.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Reageer