U2 in de amsterdam arena

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 976

U2 in de amsterdam arena

Hoi,

is er iemand die ooit een concert heeft bezocht in de Amsterdam Arena? Hoe is het daar? Qua zicht, geluid. Ik hoor tegenstrijdige geluiden?

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: U2 in de amsterdam arena

Ik ben tijdens de vorige tour van U2 in de ArenA geweest. Dat is de reden dat ik dit keer niet ga.

Situatie:

Podium aan korte zijde veld (dus ongeveer waar normaal het doel staat).

Mijn zitplaats: Daar waar de tribunes van de lange zijde overgaan in de tribunes van de korte zijde is een bocht. Ik zat in het midden van die bocht, op ongeveer twee rijen van het dak af.

Ervaring:

Galm, je zit zo ver weg dat je alles op de TV-schermen moet volgen, en een deel van het podium viel weg achter een toren van boxen die aan het dak van de ArenA hingen.

Maar: een collega van mij had een staanplaats (op het veld) en die had absoluut geen klagen.
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: U2 in de amsterdam arena

Hadden ze niet voor een andere podiumopstelling gekozen deze keer?

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: U2 in de amsterdam arena

Hadden ze niet voor een andere podiumopstelling gekozen deze keer?
In grote lijnen hetzelfde. Ik zat dus bij het smalle blauwe strookje rechtsonderaan.

Plaatje gepikt van http://www.livenation.nl/event/getEvent/eventId/341280

Afbeelding
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Berichten: 976

Re: U2 in de amsterdam arena

Er zou een soort ring door het veld zijn gemaakt waardoor iedereen het goed kan zien en er is 1,2 miljoen geinvesteerd in oa geluidsabsorberende doeken, maar ik weet niet of het wat heeft uitgehaald. Ik denk dat de constructie die ze boven het podium hebben gemaakt ook de galm zal verminderen. 't was in ieder geval snel uitverkocht.
Bijlagen
untitled.GIF
untitled.GIF (49.39 KiB) 363 keer bekeken

Gebruikersavatar
Berichten: 53

Re: U2 in de amsterdam arena

met Bon Jovi was het te doen als je maar recht voor het prodium stond. (veldkaarten whoohoo)

liep je naar achteren, dan kreeg je inderdaad veel galm te horen. vooral in de hoeken was dit erg
If I concentrate, I can see the gears in your head come to a grinding halt.



"In order to be an immaculate member of a flock of sheep, one must above all be a sheep oneself. " A. Einstein

Reageer