Forum idee

Moderator: Miels

Gesloten
Gebruikersavatar
Berichten: 18

Forum idee

Misschien vinden jullie het wel niks, maare zou het niet een idee zijn een topic te opene waar members zich kunnen voorstellen zodat je een beetje globaal idee heb met wie je dit forum bezoekt...

:shock:
Si non è vero è bien trovato

Re: Forum idee

Is er al. Kijk maar onder Algemene discussie onder de draar "Vertel eens iets over jezelf"

Gebruikersavatar
Berichten: 1.072

Re: Forum idee

COPIE schreef:Misschien vinden jullie het wel niks, maare zou het niet een idee zijn een topic te opene waar members zich kunnen voorstellen zodat je een beetje globaal idee heb met wie je dit forum bezoekt...

:shock:

Hier is het topic:


http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...ght=voorstellen


ps, zou je een beetje op je spelling kunnen letten. Het staat zo slordig.

Gebruikersavatar
Berichten: 18

Re: Forum idee

ps, zou je een beetje op je spelling kunnen letten. Het staat zo slordig.


;) pardon :shock: ;)
Si non è vero è bien trovato

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Forum idee

Wat Bro zegt: of je je spelling een beetje in de gaten wilt houden, met betrekking tot leesbaarheid van dit forum. Niks persoonlijks hoor, u hoeft niet op uw tenen getrapt te zijn, het is gewoon een tip. Als je netjes spelt krijg je over het algemeen ook eerder een serieuze reactie, omdat je dan laat blijken dat je tijd in je post hebt gestopt, en niet zomaar wat tikt.
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 18

Re: Forum idee

Wat aardig jij voor hem uitlegd wat hij bedoeld :shock:

Ik vind het in ieder geval geen manier van doen tegen een nieuwe member door een beheerder, zonder de uitleg die jij er nu dan aan geeft.
Si non è vero è bien trovato

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Forum idee

No offense, maar we werken een beetje als een team hier, met de mod's en het beheer:-D


Anyway: van Harte welkom op dit forum, heel erg veel plezier, we zien je posts blijmoedig tegemoet:)


en laat dit geen valse start zijn!;-)
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 18

Re: Forum idee

en laat dit geen valse start zijn!;-)
Ik heb niet de gewoonte me snel weg te laten jagen of te laten afschrikken, maar daarnaast laat ik me ook niet graag de les lezen :wink:

Leuk van een forum is dat je dus overal over in discussie kan (blijkt nu ook weer) :shock:

Laten we niet vergeten ieder vogeltje zingt zo als het gebekt is en tenzij je de ander echt niet begrijpt komt het nog al neerbuigend over er op deze manier commentaar op te geven dat was alles eigenlijk waar het mij om ging
Si non è vero è bien trovato

Gebruikersavatar
Berichten: 1.460

Re: Forum idee

Zoals Bro al aangaf, mogelijkheid tot voorstellen en vertellen over jezelf kan hier: http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...p?showtopic=946


Deze topic gooi ik daarom ook op slot.


COPIE, welkom!
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

Gesloten