[wiskunde] goniometrie

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 15

[wiskunde] goniometrie

Ik meot een werkstuk maken over goniometrie.

Ik ben op zoek naar De geschiedenis van goniometrie ik heb al gezocht en gegoogled maar heb niks bruikbaar

En ik heb een plaatje nodig van een gebouw met goniometrische berekeningen (architect)

Ik heb dit alleeen nodig ik heb de rest al ik heb het dringent nodig want ik meot het al 3 april inleveren

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: [wiskunde] goniometrie

Welkom op het forum Huiswerk en Practica.

Jij wilt vlot hulp. Dat is alleen goed mogelijk als je daar zelf wat voor doet.

Naast de algemene regels van dit forum hebben we voor dit huiswerkforum een paar speciale regels en tips.

Die vind je in de huiswerkbijsluiter

In die huiswerkbijsluiter staat bijvoorbeeld:

Quote[td] [color="#808080"][b][u]VAKGEBIED-TAGS[/u][/b] [i]Plaats het vakgebied waarop je vraag betrekking heeft tussen rechte haken in de titel. bijv: [biologie] of [frans]. Zo blijft dit huiswerkforum overzichtelijk.[/i] [/color] [/td]
Hebben we even voor je gedaan. Denk je er de volgende keer zelf aan?[/color]
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 74

Re: [wiskunde] goniometrie

Ik kan me niet voorstellen dat je erg goed gezocht hebt, binnen één minuut had ik het volgende al gevonden:

1

2, erg uitgebreid

3

4, pdfje

Berichten: 15

Re: [wiskunde] goniometrie

WTF ik heb echt gezocht maar ik weet niet oe je het zo snel hebt gevonden de 3 had ik nodig Echt hartelijk bedankt ;) :P .

Alleeen nog een goniometrische gebouw met berekeningen zoeken.

Ik sta nu een 5.1 voor wiskunde maar met did wordt het gauw een vette 6

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: [wiskunde] goniometrie

Wat bedoel je precies met een "goniometrische gebouw"...?
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 74

Re: [wiskunde] goniometrie

Surinaruto schreef:WTF ik heb echt gezocht maar ik weet niet oe je het zo snel hebt gevonden de 3 had ik nodig Echt hartelijk bedankt :rho: ;) .

Alleeen nog een goniometrische gebouw met berekeningen zoeken.

Ik sta nu een 5.1 voor wiskunde maar met did wordt het gauw een vette 6
Wat dacht je van een combinatie van de termen trigonometry en history in een simpele google search? :P

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: [wiskunde] goniometrie

Ja, goed (kunnen) zoeken met google is een handigheid op zich. We hebben er een tekstje over...!
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 15

Re: [wiskunde] goniometrie

ik wist niet dat goniometrische het engelse woord>>>> trigonometry is.

En mijn docent vraagt een afbeelding van een tekening van een gebouw met berekeningen met goniometrie ik ben bezig te zoekn mar tot nu toe heb ik niks.Kan iemand me daarbij helpen????

Berichten: 8.614

Re: [wiskunde] goniometrie

Zoeken in het Engels loont altijd. Googel naar afbeeldingen met trigonometry building en je krijgt o.a. dit:

Afbeelding

Zal het de volgende keer zelf lukken? Lees anders echt eens onze cursus Google door en er gaat een wereld voor je open.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 15

Re: [wiskunde] goniometrie

ik ben bezig met de google tut

Berichten: 8.614

Re: [wiskunde] goniometrie

Prima, was dit een afbeelding waarnaar je zocht?
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 15

Re: [wiskunde] goniometrie

niet echt maar heb er al thx voor me naar de juiste richting te sturen ik post me cijfer wanneer ik het krijg

Reageer