Forumcluedo

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 691

Forumcluedo

Wat heeft cluedo nu met wetenschap te maken?

Ik snap niet dat dit door de moderatoren wordt toegelaten.

Misschien dat het onder wiskunde hoort in verband met de statische calculaties die je bij dat spel kunt bedenken.

Zoiets hoort op een spellen site thuis vind ik persoonlijk.

Mijn grappige zaken bijlage is gewist door de moderatoren omdat het geen wetenschappelijke waarde had.

Waarom wordt dit forum-cluedo dan niet gewist?

Ik had gewoon wat leuke grappige zaken zoals ook de wetenschappelijke moppen.

Ik denk dat het weggehaald is omdat het over vliegdromen ging maar ik weet dat niet zeker.
Een computertaal is voor mensen, niet voor de computer.

Gebruikersavatar
Berichten: 419

Re: Forumcluedo

In het café is er ook ruimte voor ontspanning, zoals Cluedo. Wat het wissen van die bijlage betreft, als je het in je bericht had geplaatst en in het café, of het moppentopic wat daar ook ergens rondzwerft, zou het misschien niet verwijderd worden. Echter, ik ben geen moderator en kan er dus eigenlijk niets over zeggen.
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showforum=59

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Forumcluedo

Over de forumspelletjes het volgende; daar hebben we vorig jaar al duidelijkheid over gegeven. Forum cluedo past in dat beleid, aangezien het uitdaging biedt.

Het verwijderde topic van jouw hand is ons inziens van een andere orde. Het is een voorstel voor een onsamenhangend geheel van losse zinnen wat niemand wat zegt. Er is geen stelling, geen vraag en eerlijk gezegd weinig grappigs aan (al kan dat een kwestie van smaak zijn). Daarom beoordelen wij dat topic als niet-bijdragend en dat is ook precies de reden waarom het verwijderd is. Met vliegdromen heeft het niets van doen. Zie ook de PB die je daarover hebt gekregen (waar ook niets over vliegdromen genoemd is; als het daar wel mee te maken had was dat wel vermeld in die PB).

Overigens blijft het bij dit soort onderwerpen lastig om een duidelijke grens te formuleren. Die grens zal dus ook door "antecedenten" als deze gevormd (moeten) worden.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer