Geheelonthouders leven vijf jaar korter dan alcoholdrinkers

Moderator: Astro

Reageer
Berichten: 2.504

Geheelonthouders leven vijf jaar korter dan alcoholdrinkers

http://sync.nl/geheelonthouders-leven-vijf...lcoholdrinkers/


Zeer gematigde wijndrinkers leven gemiddeld tot vijf jaar langer dan geheelonthouders. Uit een studie aan Wageningen Universiteit en het RIVM blijkt dat een leefpatroon waarvan het drinken van rode of witte wijn deel uitmaakt, samen gaat met een kleiner risico op overlijden aan hart- en vaatziekten, herseninfarct of dood door diverse oorzaken.
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Berichten: 81

Re: Geheelonthouders leven vijf jaar korter dan alcoholdrinkers

Nou, dan ziet het er lelijk voor me uit. Als epilepsiepatiënt ben ik veroordeeld tot levenslang medicijnen slikken. De bijwerkingen ervan zijn nadelig voor mijn lever, waardoor alle alcoholische dranken het alleen maar erger voor me maken.
Als je denkt dat je een raadsel hebt opgelost, vind je meteen een nieuw raadsel dat je conclusies doet wankelen.

Reageer