Hoe komen mensen hier

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 270

Hoe komen mensen hier

Beste bazen (moderators of wie dan ook)

heb jullie ooit wel eens een onderzoekje ofzo gedaan naar op welke manier de meeste nieuwe mensen hier komen?

is dat bijvoorbeel door mond-op-mond-reclame, door links, of door het gebruiken van zoektermen op google?

zijn hiervan gegevens bekend?

als jullie dit weten zou je misschien je bereik kunnen vergroten.

ikzelf vermoed dat de meeste mensen hier naar binnen worden geleid door de minicursussen. maarjaa ik kan er natuurlijk grandioos naastzitten
Niemand is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Hoe komen mensen hier

Ik met een zoekrobot. Ik vermoed eigenlijk de meeste onder ons.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.409

Re: Hoe komen mensen hier

Ik weet het niet meer. Het is al zo'n 2,5 jaar dat ik hier ben. Ik weet nog dat ik hulp nodig had met een schooltaak, en waarschijnlijk via google naar hier.
Its supercalifragilisticexpialidocious!

Berichten: 300

Re: Hoe komen mensen hier

google zocht iets op en kreeg als resultaat een topic uit het huiswerkforum, wat later had ik een ander vraag waar ik geen antwoord op vond en herinerde me dit forum, zo registreede ik me

Berichten: 60

Re: Hoe komen mensen hier

Ik werd op dit forum gewezen op een ander forum.

(gehoord van 'vrienden' zou je kunnen zeggen)

Berichten: 402

Re: Hoe komen mensen hier

Ik via mond-op-mond-reclame. Een vriendin van mij was hier wel vaker en toen wij een keer samen hulp nodig hadden met een wiskunde PO hebben we het hier gevraagd en toen was ik overtuigd ;) .
Destiny is but a word created by man to accept reality

Gebruikersavatar
Berichten: 8.559

Re: Hoe komen mensen hier

De manieren waarop mensen binnenkomen, link vanaf google of anderszijds word bijgehouden als ik het me goed meen te herinneren.

Verder ben ik hier zelf in 2003 terecht gekomen door een tip van een vriend van me, goh moet je daar eens kijken... Ik kijken, sindsdien niet meer weg te slaan.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 3.112

Re: Hoe komen mensen hier

door mond-op-mond-reclame
Dat is was onhygiënisch. Je bedoelt 'van mond tot mond'?

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Hoe komen mensen hier

Dat is was onhygiënisch.
Niet onhygiënischer dan mond-op-mondbeademing of kussen, en hoe dan ook beter dan niets. ;)

Ik zag hier trouwens niet meteen een fout in, maar je hebt duidelijk gelijk: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/559/

Gebruikersavatar
Berichten: 721

Re: Hoe komen mensen hier

Herinner me dat ik wat hulp nodig had voor een huiswerk en sindsdien ben ik blijven plakken ;)
Help WSF eiwitten vouwen in de VRIJE TIJD van je computer...
Surf & download: folding.stanford.edu. Team nummer: 48658.

Gebruikersavatar
Berichten: 270

Re: Hoe komen mensen hier

WSF heeft toch ook zo'n mooie banner? waarom kom ik die nergens tegen?
Niemand is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten.

Reageer