Suggestie: subforum voor enquêtes?

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.409

Suggestie: subforum voor enqu

Momenteel plaatsen studenten enquêtes in het desbetreffende subforum. Zou een subforum, geheel voor enquêtes, de respons niet kunnen verhogen? Ik kom bijvoorbeeld zelden in het subforum "psychologie en sociologie", waardoor ik geen idee heb wat er zich afspeelt. Terwijl iemand daar een enquête kan plaatsen, die ik had kunnen invullen.


De onderzoeker moet zijn resultaten meedelen aan het wetenschapsforum. Dit kan eventueel gebeuren in het enquête forum.
Its supercalifragilisticexpialidocious!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Suggestie: subforum voor enqu

Je hebt een goed punt, ook met betrekking tot de kwaliteit van het onderzoek: door de oproep in een bepaald forum te plaatsen wordt ook al een beperking in de respondenten gecreëerd (en dan bedoel ik niet eens in aantal).


Voor zover ik inzicht heb ik het aantal enquêtes waarvoor wordt opgeroepen lijkt een apart (sub)forum mij echter overdreven. Wanneer men behoefte heeft aan een diverse doelgroep kan een enquete wellicht het best in het cafe geplaatst worden.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer