Bloedgroepen

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 1

Bloedgroepen

Hallo allemaal :P

Ik zat te leren over de bloedgroepen, en er kwam ineens een theorieontwikkeling in mijn hoofd geschoten. ;)

Zoals we allemaal weten hebben we 4 verschillende bloedgroepen;

A, B, O (de algemene donor) en AB (algemene ontvanger)

nu,

Na veel RPG-games ervaring, ben ik op het volgende idee gestoten:

Stel dat deze bloedgroepen ons onderverdelen in verschillende krijgersklassen, dan zouden de AB's aan het offensief deelnemen, aangezien ze van iedereen bloed kunnen krijgen. De O's zouden dan medics zijn, die iedereen kunnen helpen met hun algemene donor. A en B's zijn tot weinig goede functie van doen aangezien ze het systeem alleen maar moeilijk kunnen maken, laten we hen maar beschouwen als citizen, gewone helpers achter de schermen.

hehe :P

Dankje voor je tijd ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.409

Re: Bloedgroepen

Als nieuwe gebruiker heet ik je welkom op het forum. Maar het theorieontwikkelingsforum is een serieus forum, en jouw theorie is alles behalve realistisch.

Verborgen inhoud
A en B zijn niet nutteloos, die kunnen ook geven aan AB
Its supercalifragilisticexpialidocious!

Berichten: 316

Re: Bloedgroepen

Een theorie is een model om de werkelijkheid te verklaren. Jouw verhaal is dus geen theorie maar een fantasie. Desalniettemin is het een leuk idee voor een of andere web-based game. ;)

En verder: Hoe zou je het resussysteem verklaren dan?

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: Bloedgroepen

Het is een goede poging en leuk dat je meedenkt maar zoals al aangegeven is, is dit een beetje dunnetjes voor theorieontwikkeling.

Huub-huub.. naar het cafe ;)
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Reageer