Slotje op draad 'bestaan van de hel onwaarschijnlijk'.

Gesloten
Berichten: 751

Slotje op draad 'bestaan van de hel onwaarschijnlijk'.

Ik hoop toch niet dat de draad 'Bestaan van de hel onwaarschijnlijk' is gesloten omdat ik even het onderwerp van de discussie ben geworden? Ik zou phoenixofflames graag nog het een en ander willen vragen.
De juiste vraag is de vraag die uit objectiviteit geboren wordt.

Berichten: 1.168

Re: Slotje op draad 'bestaan van de hel onwaarschijnlijk'.

Ik vermoed dat er meer meespeelt, het zal zeker niet de enige reden zijn, Hildebrand, zoals ook Druijf aangeeft.

Had je werkelijk een antwoord van Ph... verwacht anders dan wederom een citaat uit de RK cathechismus? Ploegen op de rotsen is het, vergeet het maar.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Slotje op draad 'bestaan van de hel onwaarschijnlijk'.

Vooral de nogal barse toon van het topic, en het feit dat het richting ruzie leek te lopen waren de oorzaak voor het slotje. We hadden ook niet de indruk dat het topic met die inhoud en dat verloop uitnodigend was naar anderen toe om deel te nemen aan de discussie.

Het is niet de bedoeling van het feedbackforum om iemand hier verder af te fakkelen. Dit topic gaat dus ook op slot.

@Hildebrand: Het lijkt ons beter dat je een nieuw onderwerp opent voor die vragen. Dan kan er over specifiekere punten gediscussieerd worden, zodat alles to the point blijft. Verwijs daarbij gerust naar het gesloten topic, da's geen probeem. Als je verder nog vragen voor het team zou hebben, stuur dan gerust een pb'tje naar druijf of naar mij (of een andere mod).

Gesloten