test burgerlijk ingenieur

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Berichten: 39

test burgerlijk ingenieur

Hallo

In Eos stond een link om jezelf te testen of je studies burgerlijk ingenieur aankan, wel interessant vind ik.

www.ftw.kuleuven.be/schoolverlater

Nu heb ik wel 1 probleem: ik kan de vragen en antwoorden niet zien omdat ik niet de nodige plugins heb. Firefox vindt deze plugins niet zelf, dus heb ik er manueel achter gezocht.

Blijkbaar moet je TechExplorer hebben op je pc om vragen en antwoorden te kunnen zien (of in het algemee, om wiskundige formules en dergelijke te kunnen laten weergeven).

Ik heb dit programma geïnstalleerd, maar toch kan ik de vragen nog altijd niet zien.

Als het bij iemand lukt om deze vragen en antwoorden wel te zien, gelieve dan te posten hoe dat moet.

groetjes, Moustaffa

Edit: Ik moet er wel bij vermelden dat er op het einde van mijn installatie van TechExplorer een fout heeft opgetreden, hij vond een DLL bestand niet ofzo. Geen flauw idee waarom...

Berichten: 94

Re: test burgerlijk ingenieur

hoi, die test is wel niet mis hoor, maar je kan evengoed materiaal vinden in je bibliotheek. 'wiskundige toelatingsexamens' bevat rond de 1000 vragen van allerhande toelatingsexamens (burg.ir. , belgisch leger, dokter). verder heb je ook nog 'van basis tot limiet', een schoolboek waar ook heel wat zo'n vragen instaan.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: test burgerlijk ingenieur

If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: test burgerlijk ingenieur

Voor alle duidelijkheid (moest je het nog niet weten), vanaf dit academiejaar zijn de ingangsexamens voor de richting burgerlijk ingenieur afgeschaft.

Gebruikersavatar
Berichten: 647

Re: test burgerlijk ingenieur

Voor alle duidelijkheid (moest je het nog niet weten), vanaf dit academiejaar zijn de ingangsexamens voor de richting burgerlijk ingenieur afgeschaft.
Hoewel ze een goede graadmeter waren voor je slaagkansen....

Maar lijk ze nu bezig zijn in eerste kan :shock: , zullen er een stuk meer sneuvelen dan 50% ;)
???

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: test burgerlijk ingenieur

Die indruk heb ik hier niet, ik schat dat het niet bepaald hoger dan 50% zal zijn, het percentage dat het niet haalt.

Berichten: 39

Re: test burgerlijk ingenieur

Voor alle duidelijkheid (moest je het nog niet weten), vanaf dit academiejaar zijn de ingangsexamens voor de richting burgerlijk ingenieur afgeschaft.


Ik weet heus wel dat dat afgeschaft is, maar zo heb je al een beeld waar je staat voor je aan zulke studies begint

Gebruikersavatar
Berichten: 1.460

Re: test burgerlijk ingenieur

Ik heb hem verplaatst naar Alledaagse wetenschap, er zit nogal weinig wiskunde hierin. :wink:
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

Berichten: 39

Re: test burgerlijk ingenieur

hoi, die test is wel niet mis hoor, maar je kan evengoed materiaal vinden in je bibliotheek. 'wiskundige toelatingsexamens' bevat rond de 1000 vragen van allerhande toelatingsexamens (burg.ir. , belgisch leger, dokter). verder heb je ook nog 'van basis tot limiet', een schoolboek waar ook heel wat zo'n vragen instaan.
Zeg nabuko Donosor, heb jij die test van de eerste keer kunnen maken? moest je niets installeren ofzo?

En effe terzijde, ik heb echt al veel gezocht, ik heb tech explorer al gedownload (ook van die link die al eens is gepost), maar het wil maar niet lukken.

En de bib is zo ver :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 436

Re: test burgerlijk ingenieur

Ik wou eens een paar usolvit oefeningen maken maar het ging niet ook nadat ik tech explorer downloadde , dus ik bleef 'prullen' tot het ging , en nu gaat het :shock:

Moustaffa ,veel succes nog met je studies burg ingen;)

Re: test burgerlijk ingenieur

Na installatie van TechExplorer, kun je controleren of de eigenlijke plug-in, met bestandsnaam NpTchExp.dll in de plug-in folder van Mozilla en/of Firefox staat.

Het USolv-IT team

Reageer