Mekka verdeelt de wereld

Moderator: Rhiannon

Berichten: 20

Mekka verdeelt de wereld

Goedendag,

Veel wetenschappers denken nog steeds dat mensen vroeger veel minder slim waren en dat we nu op het toppunt van beschaving zitten. Ze denken niet dat we in een volledig gecreerde en neppe wereld leven waarin alles gemanipulleerd wordt. Jajaja en Leergierig gaven vroeger nog wel enigsinds aan in de richting te zitten, maar tegenwoordig lijken zelfs deze laatsten der mohikanen ook uitgestorven. je maakt je tenslotte ook niet altijd geliefd met het brengen van zulke feiten.

Daarom heb ik, met enige frisse tegenzin, nu een account gemaakt, omdat ik hierop wil voortborduren en andere voorbeelden wil geven, aantoonbaar maken dat e.e.a. niet zo simpel is als het lijkt, dat er spelletjes gespeeld worden, en dat we aan het lijntje gehouden worden. als marionetten.

Het eerste feit wat ik graag naar voren zou willen brengen is de volgende:

Mekka.

De kaba'ah, die heilige zwarte kubus voor moslims, in mekka, staat op wereldschaal op een zeer bijzondere plek. We weten dat in o.a. de piramides en het partheon de guldensnede-verhouding zit verwerkt, dit blijkt ook zo te zijn bij deze belangrijke plaats.

Mekka verdeelt de wereld, wanneer je een lijn trekt van de noordpool naar de zuidpool, tot 3 cijfers achter de komma nauwkeurig, in de guldensnede-verhouding. Dit is dus verticaal.

kheb nog even de afstanden voor jullie opgezocht:

Afstand Mekka - Zuidpool : 12367.821km

Afstand Noordpool - Zuidpool: 20003.930km

Dat is nog niet alles.

Wanneer je namelijk een wereldkaart neemt, zoals ze op placemats staan of op postershangen, zal je zien, dat Amerika links ligt, Europ in het midden, En Japan uiterst rechts. Dit is de gangbare kaart. En wanneer je deze kaart als basis neemt, verdeelt mekka ook horizoontaal de wereld in de guldensnede verhouding.

deze afstanden mogen jullie zelf uitvogelen ;)

Al met al valt e.e.a samen te vatten in het volgende plaatje:

Afbeelding

toeval?

later meer.

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: Mekka verdeelt de wereld

Het is misschien geen toeval, maar wat wil je hiermee eigenlijk zeggen?

Gebruikersavatar
Berichten: 419

Re: Mekka verdeelt de wereld

Tot welke lengtegraad lopen die horizontale lijnen uit Mekka dan? Anders zou ik ook kunnen stellen dat de verhouding 1:2 is, door gewoon een andere lengtegraad te nemen. Daarbij is de vraag hoe de bouwers van de Ka'aba aan deze verhoudingen zijn gekomen, volgens de Koran was dit namelijk Adam, en die dacht waarschijnlijk dat de wereld plat was, steunend op pilaren, en wist dus ook niets over een noord- of zuidpool en zou dus ook deze verhouding logischerwijs niet kunnen weten. Daarbij kan ik hier nog niet uit concluderen dat de wereld die wij zien gemanipuleerd wordt, alleen dat de Ka'aba op een speciale plaats gebouwd is.

Groet,

Korot

Ps. Ik ben van mening dat dit topic thuis hoort in het forum theorie-ontwikkeling.
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showforum=59

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Mekka verdeelt de wereld

Truth schreef:kheb nog even de afstanden voor jullie opgezocht:

Afstand Mekka - Zuidpool : 12367.821km

Afstand Noordpool - Zuidpool: 20003.930km
Toeval? Volgens wikipedia ligt Mekka 40 km noordelijker dan het getal dat jij aangeeft, en dan kom je uit op een fout van 2.5%

Klein? Misschien wel, maar je moet weten dat 10% van de wereld binnen 2,5% voldoet aan de eigenschap "gulden snede met de polen". Maar ik bedoel "HOLY ****, MEKKA ZIT DAAR TUSSEN? DAT KAN NIET AAN TOEVAL LIGGEN"

Uw 2e stelling is klinkklare onzin.
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Berichten: 20

Re: Mekka verdeelt de wereld

Tot welke lengtegraad lopen die horizontale lijnen uit Mekka dan? Anders zou ik ook kunnen stellen dat de verhouding 1:2 is, door gewoon een andere lengtegraad te nemen.
ja daar heb je ook gelijk in, de horziontale daar zit hier en daar nog wel een haak of oog aan.
Daarbij is de vraag hoe de bouwers van de Ka'aba aan deze verhoudingen zijn gekomen, volgens de Koran was dit namelijk Adam, en die dacht waarschijnlijk dat de wereld plat was, steunend op pilaren, en wist dus ook niets over een noord- of zuidpool en zou dus ook deze verhouding logischerwijs niet kunnen weten. Daarbij kan ik hier nog niet uit concluderen dat de wereld die wij zien gemanipuleerd wordt, alleen dat de Ka'aba op een speciale plaats gebouwd is.
Ja dat is nu juist de grap. het is niet alleen de kaba'ah, ook piramides, partheon, cnn-toren, notre-dame, louvre, pentagon, colloseum, capitool, enzenzenz.

ik zou hier de hele theorie alvast kunnen verklappen: dat het griekse OF romeinse rijk nooit gevallen is, dat in de middeleeuwen hier alles rustig werd gehouden, om andere wereld delen te veroveren. zoals de arabische wereld. En daarvoor al China, en na de middeleeuwen Amerika. wat de bijbel EN de koran daadwerkelijk voor oorsprong hebben, en hoe ze zorgen voor conflicten. Dat 50% van de wereldrijkdom verdeeld is over 400 mensen, en dat dit altijd ongeveer zo geweest is. Waarom zowel China, Europa, Noord-korea, Cuba, en Amerika een pentagram in hun vlag hebben. En waarom vrijmetselaars worden gezien als een positief, heroisch, middeleeuws, gezelschap. De winkelhaak en passer, het is alles wat nodig is om een pentagram, en dus de gulden snede de construeren. enzenzenz.

maar dan komt er vaak alleen kritiek op een paar kleine tussendooropmerkingen die er niet echt toedoen, dus heb ik besloten de feiten 1 voor 1 naar voren te brengen.
Toeval? Volgens wikipedia ligt Mekka 40 km noordelijker dan het getal dat jij aangeeft, en dan kom je uit op een fout van 2.5%
Als je kritiek geeft, kom dan wel met gegronde kritiek. Naast het feit dan wikipedia natuurlijk hoogstens onbetrouwbaar is (iedere leek, elke instantie, kan schrijven wat die wil), heeft Mekka natuurlijk enige oppervlakte en kan je dus beter gewoon de kaba'ah nemen, omdat er in het eerste geval uberhaupt al een anzienlijke meetonnauwkeurigheid optreed. Daarnaast, correspondeert je info ook niet met bijvoorbeeld google earth (waarin de afwijking maximaal 60 meter kan zijn, en dan zijn er nog niet eens allerlei verreken/vereffen programma's overheen gegaan die alles nog natuurgetrouwer weergeven). Dit zijn de afstanden volgen Google Earth in meters:

noordpool -> kaba'ah = 7.623.591,62

kaba'ah -> zuidpool = 12.357.972,47

7.623.591,62/12.357.972,47 = 0.61689.......... dat lijkt mij een onnauwkeurigheid van 0,1%
Uw 2e stelling is klinkklare onzin.
en waarom dan wel? van die link word ik niet veel wijzer.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Mekka verdeelt de wereld

ik zou hier de hele theorie alvast kunnen verklappen: dat het griekse OF romeinse rijk nooit gevallen is, dat in de middeleeuwen hier alles rustig werd gehouden, om andere wereld delen te veroveren. zoals de arabische wereld. En daarvoor al China, en na de middeleeuwen Amerika. wat de bijbel EN de koran daadwerkelijk voor oorsprong hebben, en hoe ze zorgen voor conflicten. Dat 50% van de wereldrijkdom verdeeld is over 400 mensen, en dat dit altijd ongeveer zo geweest is. Waarom zowel China, Europa, Noord-korea, Cuba, en Amerika een pentagram in hun vlag hebben. En waarom vrijmetselaars worden gezien als een positief, heroisch, middeleeuws, gezelschap. De winkelhaak en passer, het is alles wat nodig is om een pentagram, en dus de gulden snede de construeren. enzenzenz.
Is er ook maar énige evidentie om de hele geschiedenis te herschrijven? Dit is een stroom van ononderbouwde complottheorietjes, waarvan het meerendeel zoals gewoonlijk zal steunen op zien wat je wil zien, en op een resem onlogische argumenten, het ene nog waanzinniger dan het andere om het vorige argument mogelijk te maken.

Berichten: 20

Re: Mekka verdeelt de wereld

Meneer vind zichzelf een toppsycholoog? Meneer heeft alles al onderzocht?

Wat een vooringenomenheid. maar dit is dus precies waar ik op doelde.

Men pikt dan een stukje eruit wat niet echt met de essentie v/h topic te maken heeft, en gaat daar dan op voortborduren. Dat lijkt mij persoonlijk geen hoogwaardige manier van discussievoeren.

M'n antwoord op je vraag is trouwens 'ja'.

Gebruikersavatar
Berichten: 419

Re: Mekka verdeelt de wereld

Als die evidentie er is, laat die dan zien.
ook piramides, partheon, cnn-toren, notre-dame, louvre, pentagon, colloseum, capitool, enzenzenz.
Welke verhoudingen zijn het dan? Hoogte/oppervlakte? Lengte/Breedte? Of de locatie? Bij de piramides geldt ook nog, welke? Er zijn er namelijk een heleboel.

En wat betreft je aanval op ypsilon, hij viel juist het belangrijkste van je theorie aan, namelijk dat het Romeinse rijk nooit is vernietigd, enz.

Groet,

Korot
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showforum=59

Berichten: 20

Re: Mekka verdeelt de wereld

Ik denk dat iedereen deze wel kent.

De Taj Mahal

AfbeeldingAfbeelding

Of in ieder geval deze:

AfbeeldingAfbeelding

en anders deze:

Afbeelding

deze:

Afbeelding

of deze:

Afbeelding

houd even in je achterhoofd dat allen zogenaamd uit andere tijden/culteren/beschavingen/volken komen.

later meer.

Gebruikersavatar
Berichten: 419

Re: Mekka verdeelt de wereld

Ik kan maar 2 van de plaatjes zien, en in maar 1 heb je een verhouding geplaatst, namelijk die van Da Vinci (geloof ik, het is volgens mij het schilderij waarin God de hand naar Adam reikt), en dat is niet de Gulden snede, maar een verhouding van
\(\pi\)
:1. Ik zie overigens nog steeds je punt niet.

Groet,

Korot
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showforum=59

Berichten: 20

Re: Mekka verdeelt de wereld

En wat betreft je aanval op ypsilon, hij viel juist het belangrijkste van je theorie aan, namelijk dat het Romeinse rijk nooit is vernietigd, enz.
Dat is niet het belangrijkste van de theorie. Het belangrijkste, als je dat al kan benoemen, is dan nog eerder dat er een onmiskenbare en bepalende rode draad door de geschienis loopt. En als ypsilon alleen op dat stukje doelde, kon hij beter alleen dat stukje quoten, ipv de hele opsomming met nog 15 andere beweringen. Dat kon ik natuurlijk niet ruiken.

Ook gegroet,

Troef

bewerkt:

als antwoord op je tweede reactie:

die komt van dit stukje schilderkunst van michelangelo. het zijn idd god en adam

Afbeelding

als ik me niet vergis geschilderd op het plafond van de sint-pieter (maar het kan ook een andere kerk zijn)

volgens mij staat er toch echt phi. ik heb dat plaatje zelf niet gemaakt. reken/meet het maar na.

ik zie die plaatjes wel, dus dat kan ik niet verhelpen, sorry

Gebruikersavatar
Berichten: 419

Re: Mekka verdeelt de wereld

;) Waarschijnlijk 'h' weggedacht bij lezen, en dacht dus dat er pi stond. Daarbij bedoelde ypsilon waarschijnlijk die complete opsomming, net zoals ik dat gehele stuk bedoelde. Ik heb alleen 'enz' neergezet, omdat ik niet dat gehele stuk wilde kopiëren. Je zegt hier nu ook zelf dat het beweringen zijn, nu, onderbouw ze en kom met argumenten.

Groet,

Korot
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showforum=59

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: Mekka verdeelt de wereld

Laten we het hier vriendelijk houden.
Truth schreef:Meneer vind zichzelf een toppsycholoog? Meneer heeft alles al onderzocht?

Wat een vooringenomenheid. maar dit is dus precies waar ik op doelde.
Jij bent degene die met allerlei stellingen komt en dus ligt de bewijslast bij jou. De toon die je hier aanslaat is niet de manier waarop hier gediscussieerd dient te worden.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Berichten: 20

Re: Mekka verdeelt de wereld

welke wil je als eerst onderbouwd hebben?

De hoofdlijn is als volgt:

een klein groepje mensen heeft de macht in de wereld, over het volk. 1984 is al lang en breed waarheid geworden. Dit zijn de vrijmetselaars. Je moet hierbij denken aan personen als Beatrix, Berlusconi, Bush's, Abramovitsch, de grote Olie-sjeiks, Bin Laden's. Overal in de wereld zitten er een aantal, de wereld is letterlijk verdeeld volgens het feodale stelsell alsof er een potje risk word gespeeld. Het hele systeem van de wereld is ingesteld om dit zou te houden. Mensen die het systeem dienen, en niet denken aan al het slechte wat het voortbrengt, krijgen het beter, worden door het systeem beloond, en mensen die zich ertegen verzetten worden afgestoten. Alles om het systeem in stand te houden.

voor extreme rijkdom is eenmaal ook extreme armoe nodig, omdat er altijd en overal evenwicht is.

een voorbeeldje:

vul een studiekeuze test in van bijvoorbeeld HBO-rotterdam. 70 stellingen. 1 daarvan is:

- de rijkdom in de wereld is eerlijk verdeeld. (extreem mee oneens, oneens, neutraal, eens, heel erg eens).

vul je extreem oneens in, dan komt er bij de uitslag iets in de trend van 'leraar op de basischool'. vul je extreem eens in, dan kom je in het bedrijfsleven.

Ongeacht de andere vragen. PROBEER HET ZELF!.

Deze Vrijmetselaars willen natuurlijk graag laten zien hoeveel macht hebben, hoewel ze zich moeten beperken en het nooit echt kunnen uitspreken. Immers zal de massa mensen DAT niet accepteren. maar ze wilen het ooo zo graag laten blijken. en daarom laten ze overal hun tekens en symbolen achter.

De vrijmetselaars associeren zich in principe / a priori / als basis met het pentagram, en daarmee ook de gulden snede en 666.

daarnaast is het alziend oog (als top van piramide) in een driehoek, met op de achtergrond een zon een veelgebruikt symbool.

En de Fasces met bijl.

Deze symbolen zien we dan ook werkelijk OVERAL terug. Van disneyfilms, tot bankenlogos, en van nationale vlaggen tot religieuze boeken.

dit was een korte intro.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Mekka verdeelt de wereld

Misschien kan je eerst duidelijk maken waar je ons van wilt gaan overtuigen, want je komt steeds met voorbeelden, maar het is onduidelijk waar je naar toe wilt. Wil je ons vertellen dat we geregeerd worden door enge mensen? Dat Mekka iets met de duivel te maken heeft? Wat wil je???
een klein groepje mensen heeft de macht in de wereld, over het volk.
Gelukkig wel, want anders zou het een zooitje zijn. Ik geloof in een democratie waarin ik een volksvertegenwoordiger wil kiezen die competent genoeg is om voor mij dingen uit te zoeken. Ikzelf weet geen zak van stedelijke vorming of hoe je een ziekenhuis moet runnen dus laat ik dat over aan andere mensen. Ik zoek de minst erge volksvertegenwoordiger uit die dat voor mij kan doen. Als er natuurkundige vragen zijn van het volk, help ik graag mee. Dus dat we geregeerd worden is een concequentie van dat we met teveel mensen op aarde zijn. Het zijn te grote klonten geworden dus van despotisme tot democratie tot technocratie je houdt altijd een klein groepje over.
1984 is al lang en breed waarheid geworden.
Is dat zo? Wat heeft dat te maken met een klein groepje wat regeerd?
Dit zijn de vrijmetselaars.
De vrijmetselaars is big brother? De vrijmetselaars hebben de wereld in handen of het lijstje met mensen wat nu volgt zijn vrijmetselaars? Ik heb dat nooit van Bin Laden geweten. Ik snap niet waar deze vrijmetselaars vandaan komen of wat het met je verhaal te maken heeft. Misschien komt dat ook omdat ik niet weet waar je naar toe wil.
Je moet hierbij denken aan personen als Beatrix, Berlusconi, Bush's, Abramovitsch, de grote Olie-sjeiks, Bin Laden's.
Hoe kan je Bea en Bin Laden in 1 lijstje zetten, niet dat ik zo ontzettend monarchistisch ben dat ik het niet kan hebben dat je haar met een terrorist vergelijkt, ik snap gewoon niet de overeenkomst. De een is een bijna ceremoniele taak in een constitutionele monarchie, de ander zit half door in een grot doormiddel van angst en een paar idiote volgelingen de westerse wereld bang te maken. Beatrix is niet zo druk bezig om de oosterse wereld bang te maken. Ik denk dat die zo langzamerhand meer van Wilders gehoord hebben dan van Bea. Met andere woorden, wat bedoel je hiermee.

Je hebt volgens mij (en dat kan ik zeker fout hebben) ernstig het gevoel dat de 'hooghartige' conformisten je toch we lniet serieus zullen nemen zoals Jajaja en Leergierig dat ook niet werden gedaan. Echter de reden dat ik je snel kwijt raak is omdat jouw opruiende teksten van de hak op de tak springen. Verbanden die in jouw hoofd wel duidelijk zijn, zie ik gewoon niet, omdat je niet verklaart waar je naar toe gaat. Elke vraag die ik stel, stel ik uit een interesse.
Overal in de wereld zitten er een aantal,
Zeker je hebt in een lijstje staatshoofden, terroristen of een combi van die twee genoemd.
de wereld is letterlijk verdeeld volgens het feodale stelsell
Volgens mij kan je een wereld erg moeilijk letterlijk verdelen, maar dat is een ander verhaal. Hoe heeft het feodale stelsel iets te maken met die staatshoofden. Was het feodale systeem niet dat ik land pachtte in ruil voor bescherming van mijn koning? Was dat niet het systeem? Wat heeft dat met jouw verhaal te maken, is dat wel zo en nog misschien belangrijker, is dat erg? Net zoals in je eerste regel proef ik hier dat jouw probleem is dat er hierarchie heerst op aarde. Zou je dat liever anders zien?
alsof er een potje risk word gespeeld.
Nu heb ik redelijk vaak Risk gespeeld, maar wat dat met het feodale systee mte maken heeft, snap ik niet.
Het hele systeem van de wereld is ingesteld om dit zou te houden.
Snap je dat je in jouw verhaal heel moeilijk kan inhaken? Snap je ook dat je verhaal nog geen enkele onderbouwing heeft. Je poneert dingen zelf ook als werkelijkheid. Als mensen dan om onderbouwing vragen, schiet je hard terug. Waarom wil je geen onderbouwing geven? Zou je verhaal dan niet veel geloofwaardiger zijn?
Mensen die het systeem dienen, en niet denken aan al het slechte wat het voortbrengt, krijgen het beter, worden door het systeem beloond, en mensen die zich ertegen verzetten worden afgestoten. Alles om het systeem in stand te houden.
Dat zou best kunnen. Je hebt alleen nog niet gezegd waarom het systeem zo slecht is of hoe de mensen beloont worden. Hoe kan je je er tegen verzetten? Ik denk dat in elk systeem wat we tot nu toe gehad hebben in de menselijke geschiedenis de mensen die recalcitrant zijn uit gestoten werden? Dieren doen dat ook. Ik heb kippen gehad en er was een kip met slechte motoriek bij die door de groep heel snel werd uitgestoten en gepest werd. Erg treurig. We zouden daar eens vanaf moeten, dat ben ik met je eens. Laat lekker iedereen doen wat hij of zij zelf wil zonder dat anderen daardoor in problemen komen.
voor extreme rijkdom is eenmaal ook extreme armoe nodig, omdat er altijd en overal evenwicht is.
Tja dat zal wel zijn.
een voorbeeldje:

vul een studiekeuze test in van bijvoorbeeld HBO-rotterdam. 70 stellingen. 1 daarvan is:

- de rijkdom in de wereld is eerlijk verdeeld. (extreem mee oneens, oneens, neutraal, eens, heel erg eens).

vul je extreem oneens in, dan komt er bij de uitslag iets in de trend van 'leraar op de basischool'. vul je extreem eens in, dan kom je in het bedrijfsleven.

Ongeacht de andere vragen. PROBEER HET ZELF!.
Ik ga dat niet doen, ik geloof je op je woord. Wat de neuk heeft 1 mutsig in elkaar geflanste studiekeuze test te maken met de vrijmetselaars, phi, een oneerlijk mondiaal politiek systeem, bin laden en beatrix. Kan je je echt niet indenken dat deze stappen moeilijk te maken zijn??? Echt niet?
Deze Vrijmetselaars
Ik denk dat je moeilijk hard zult kunnen maken dat jouw lijstje van mensen vrijmetselaars zijn. Daarbij als het je zou lukken. Nou en? Ze zullen allemaal ook wel een bibliotheek pas hebben. Aangezien familieleden van mij bij de Vrijmetselarij zitten en ik nog geen werelddominatie in het verschiet zie liggen, wil ik graag van je horen, waarom vrijmetselarij zo eng is en of ze er ook bij zitten?
willen natuurlijk graag laten zien hoeveel macht hebben, hoewel ze zich moeten beperken en het nooit echt kunnen uitspreken. Immers zal de massa mensen DAT niet accepteren. maar ze wilen het ooo zo graag laten blijken. en daarom laten ze overal hun tekens en symbolen achter.
Eerste zin snap ik niet. Bedoel je Deze Vrijmetselaars willen graag laten zien hoeveel macht ZE hebben? Ze moeten zich beperken in wat? In hun macht of in de bekendheid over de macht? Wat nooit uitspreken? Hun hoeveelheid macht? Mensen zullen niet accepteren dat Bin Laden een Vrijmetselaar is die samenwerkt met Beatrix en Bush en samen een groot toneelstukje opvoert om niet te laten zien hoeveel macht ze hebben? Nu vind ik dat nog moeilijk te geloven, misschien moet je mijn oogkleppen afzetten.
De vrijmetselaars associeren zich in principe / a priori / als basis met het pentagram, en daarmee ook de gulden snede en 666.
Sowieso komt volgens mij bij de vrij metselarij bijna helemaal geen pentagram naar voren. De zeldzame pentagrammen die je ziet, kom je dus tegen omdat het pentagram de gulde snede representeerd. De stap naar 666 vind ik echt onbegrijpelijk. De Grieken hielden ook van de gulden snede, dus dat waren ook Vrij Metselaars? Wat is er satanisch aan die prachtige wiskundige verhouding? Esthetisch gewoon erg aangenaam.


daarnaast is het alziend oog (als top van piramide) in een driehoek, met op de achtergrond een zon een veelgebruikt symbool.
Zeker en het symbool van de Albert Heijn is blauw met ronde vormen erin, dat heb ik ook ooit eens gezien onderwater in een grot bij een duik vakantie.
En de Fasces met bijl.
Sorry niet bekend mee.
Deze symbolen zien we dan ook werkelijk OVERAL terug. Van disneyfilms, tot bankenlogos, en van nationale vlaggen tot religieuze boeken.

dit was een korte intro.
Waarmee je nog geen enkele helderheid hebt geschapen tov je openingspost volgens mij. Maar nogmaals ik kan het allemaal verkeerd begrepen hebben.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Reageer