Ligamenten voet

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 1

Ligamenten voet

Hoi

ik heb dit weekend mijn voet omgeslagen langs binnen. We zijn ermee naar de spoed gegaan en daar wisten ze te zeggen dat de ligamenten van mijn voet verrokken zijn. Ik moet fastium gel smeren en een windel er rond doen.

Nu is het zo dat ik begin september aan een miss-verkiezing mee doe.

Nu is mijn vraag de volgende: hoe lang duurt het eer dat volledig genezen is? En zal ik dan volledig herstelt zijn voor mijn verkiezing?

groetjes

Berichten: 8.614

Re: Ligamenten voet

Daar kunnen we niets over zeggen omdat we niet op de hoogte zijn van je persoonlijke medische geschiedenis. Zie ook de bijsluiter van dit forum:
Het is op Wetenschapsforum niet toegestaan (medische) persoonlijke problemen te bespreken.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Ligamenten voet

Nu is mijn vraag de volgende: hoe lang duurt het eer dat volledig genezen is? En zal ik dan volledig herstelt zijn voor mijn verkiezing?


Als het alléén een distorsie of verzwikking betreft -wat ik uit jouw verhaal begrijp- moet je een paar dagen met een ondersteunende kous of bandage lopen om vervolgens op geleide van de pijn weer normaal proberen te lopen. Meestal zijn de klachten na 2 weken wel over. Vraag het de volgende keer op de spoedeisende hulp als ze dat zijn vergeten uit te leggen.
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Reageer