Onderzoek winkelmotieven

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 7

Onderzoek winkelmotieven

Als studente van de opleiding Communicatiewetenschappen ben ik bezig met een onderzoek naar winkelmotieven en Internetgedrag.

Bezoek je wel eens de IKEA website en vindt u het leuk mee te doen aan een wetenschappelijk onderzoek? Klik dan op de onderstaande URL en maak kans op 1 van de 10 waardebonnen van IKEA ter waarde van 25 euro!

http://www.thesistools.com/ikea

Alvast bedankt voor je deelname.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Onderzoek winkelmotieven

Lees a.u.b. onze
Vermeldt in je post het volgende:
  • Ten behoeve van welk (wetenschappelijk relevant) doel is je enquête opgesteld?
  • Wat is de doelgroep?

    Kan iedereen meedoen of is deelname slechts relevant voor een bepaalde doelgroep?
  • Duur

    Wat is de (realistisch geschatte) verwachte tijdsduur voor het invullen van de enquête?
  • Waar wordt het resultaat voor gebruikt?
Tenslotte dienen na afloop (en verwerking) van de enquête de resultaten inzichtelijk te worden gemaakt.
Ik heb voorlopig de link dus weggehaald. Kun je even laten weten hoe lang de enquête ongeveer zou duren, op wie de enquête gericht is, en op welke manier de resultaten inzichtelijk gemaakt zullen worden (komt er een publicatie, of kun je een samenvatting hier op het forum plaatsen)? Dan kun je de link gerust terugplaatsen.

Berichten: 7

Re: Onderzoek winkelmotieven

ypsilon schreef:Lees a.u.b. onze enquêtecode even na:

Ik heb voorlopig de link dus weggehaald. Kun je even laten weten hoe lang de enquête ongeveer zou duren, op wie de enquête gericht is, en op welke manier de resultaten inzichtelijk gemaakt zullen worden (komt er een publicatie, of kun je een samenvatting hier op het forum plaatsen)? Dan kun je de link gerust terugplaatsen.
Het invullen van de enquete duurt ongeveer 10 minuten. De enquête is gericht op de gehele bevolking dus zeg maar iedereen van 15 t/m 50+.

Het doel is inzicht krijgen in het Internetgedrag en de winkelmotieven van consumenten. De resultaten kan in inzichtelijk maken door na het uitvoeren van het onderzoek een samenvatting te plaatsen op dit forum.

De link naar de enquete is:

http://www.thesistools.com/ikea

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Onderzoek winkelmotieven

Bedankt, zo werkt het prettiger voor iedereen, niet? ;)

Berichten: 7

Re: Onderzoek winkelmotieven

Inderdaad ;)

De link staat trouwens niet meer in mijn eerste post. Hoe kan ik die er weer inzetten?

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Onderzoek winkelmotieven

Hoe kan ik die er weer inzetten?
Niet. Maar ik heb het even voor jou gedaan. ;)

Reageer