thema bij kleur grijs

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

thema bij kleur grijs

Op het einde van de zomervakantie is er een introductie van m'n hogeschool. Hier ga ik voor 'pappa' spelen. De kleur die mij is toegewezen is: grijs (eigenlijk een niet-kleur, maar dat laat ik even achterwege). Nu moet hierbij een leuk thema verzonnen worden, iets waarbij je je kan verkleden.

Een aantal ideën die ik al had waren: muis en olifant.

Dit is een beetje te voor de hand liggend. Heeft iemand op dit forum misschien nog een goed idee voor een leuk thema?
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 1.279

Re: thema bij kleur grijs

Op de maan is alles toch grijs? Zwart-wit televisie, de grijze reuzekangoeroe,enz...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: thema bij kleur grijs

Ouderdom? Kan je ook nog koppelen aan allerlei ethische 'grijze gebieden'. Of, zoals al genoemd, aan ouderwetse zwart-wit tv's/foto's. s wel leuk: kan je jezelf 'opa' noemen ipv papa :shock:

Of je kan proberen een komplete lunch te bedenken met alleen maar grijze ingredienten ;) (wel een uitdaging)

'The Gray', is dat niet een term voor aliens? (Van die soort die de hele tijd amerikanen ontvoert.) Is ook leuk als thema!

En hersenen zijn ook grijs.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: thema bij kleur grijs

grijs--->ipv papa: OPA!!!

grijs-->saai: dufste introweek ooit maken(niet echt een optie....)

Zijn er grijze drankjes? (aangezien het studenten zijn: met alcohol?)
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: thema bij kleur grijs

Ook nog een beetje 'verkleedbaar' op zich als opa verkleden is wel leuk.

'The Gray' (aliens) is wat dat betreft nog wel veel leuker. Eens zien of er misschien nog maskers van zoiets te koop zijn. Heeft iemand toevallig een link?
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: thema bij kleur grijs

heeft iemand nog ideeën, ik ben namelijk zo creatief als het achtereind van een varken.

dit moet het liefst ook nog een beetje verkleedbaar zijn. Een idee als '8' is best leuk gevonden, alleen niet makkelijk te verkleden. Tevens zal niet iedereen dit snappen (In de elektronische kleurcode staat grijs voor het cijfer 8 )
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: thema bij kleur grijs

Grijze cellen. Doe een grijze muts op en plak er allemaal draadjes met electroden aan vast. Leg moeilijke puzzels neer met een prijsvraag. De prijs is een grijs rekenmachientje dat werkt op zonnecellen. Leg boeken neer over de hersenen (ook nog best een grijs gebied in de wetenschap), informatie over wat goed is voor je grijze cellen (leren, vis eten) en wat slecht is (alcohol, voetbal (koppen)). Laat zien hoe slecht het leven kan zijn in grijze gevangeniscellen waar men terecht is gekomen omdat men de grijze cellen niet heeft gebruikt.

Misschien heb je hier niets aan, in ieder geval succes!
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: thema bij kleur grijs

grijs--->ipv papa: OPA!!!
Dan klopt het ook nog.. ik noem mijn vader ook wel eens opa als ik hem roep (O-pa?) ..dat kan ook met OMA en HEMA voor als je je moeder roept [img]http://www.wetenschapsforum.nl/public/s ... on_lol.gif[/img]
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Reageer