Bijna 20.000 geregistreerde bezoekers.

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 1.409

Bijna 20.000 geregistreerde bezoekers.

Momenteel zijn er 19.885 geregistreerde leden.

20.000 is toch wel een speciaal getal.
Its supercalifragilisticexpialidocious!

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Bijna 20.000 geregistreerde bezoekers.

Zeker. Helaas is het aantal actieve gebruikers heeeel wat kleiner...
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Bijna 20.000 geregistreerde bezoekers.

Zeker. Helaas is het aantal actieve gebruikers heeeel wat kleiner...


Wat zal het zijn....een factor 200 verschil?
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Bijna 20.000 geregistreerde bezoekers.

100 actieve gebruikers? Ligt er natuurlijk aan wat je precies onder 'actief' verstaat, maar ik denk (vrees) dat dat inderdaad in de buurt komt.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Berichten: 8.614

Re: Bijna 20.000 geregistreerde bezoekers.

In 2009 werd het forum bezocht door 2928 geregistreerde gebruikers met minstens 1 bericht (wat niet wilt zeggen dat ze dit bericht/die berichten dit jaar hebben gepost).

Er zijn 2749 geregistreerde gebruikers die dit jaar één of meerdere berichten hebben gepost.

Het verschil tussen geregistreerde gebruikers en (pseudo)actieve gebruikers is dus zeker bijna een factor 10.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Bijna 20.000 geregistreerde bezoekers.

Ach, elk forum heeft dat denk ik. Geen reden om deze mijlpaal niet te vieren. Er komen nog meer mijlpalen aan trouwens: iemand heeft nog maar 12 berichten te gaan voor het ridderschap ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 711

Re: Bijna 20.000 geregistreerde bezoekers.

Waar gaan we dat vieren? Biertje op 't hoofdkantoor? ;)

Berichten: 8.614

Re: Bijna 20.000 geregistreerde bezoekers.

Ik vraag me af of er statistieken bestaan van het gemiddelde aantal gebruikers dat er per maand bijkomt (zal wel). Kwestie van bij benadering te bepalen of ik m'n geld moet zetten op Miels' ridderschap of het historische gebruikersaantal.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 187

Re: Bijna 20.000 geregistreerde bezoekers.

Hebben wij een hoofdkantoor dan?

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Bijna 20.000 geregistreerde bezoekers.

Als je 't zo wil noemen. Maar daar geraken geen 20.000 gebruikers binnen, en al dat bier betaalt zichzelf ook niet.

@Klintersaas: Als Miels aan zijn gemiddelde hoeveelheid post, moeten er op 3 dagen 112 nieuwe leden bijkomen. Ik zie 't nog niet gebeuren.

Berichten: 134

Re: Bijna 20.000 geregistreerde bezoekers.

Wees dankbaar dat die 20000 man niet actief zitten te posten hier, volgens mij kon het forum meteen opgedoekt worden.

Ik kan me de chaos niet eens voorstellen als elke gebruiker hier een topic gaat starten.
Wie is die man in de spiegel?

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Bijna 20.000 geregistreerde bezoekers.

Ridder Jan blijft voorlopig de enige gebruiker die kan zeggen dat hij meer berichten heeft dan WSF gebruikers telt ;)
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Re: Bijna 20.000 geregistreerde bezoekers.

Dan wordt het tijd dat je daar wat aan gaat doen ;)

Van de ervaren gebruikers (de harde kern/de trouwe honden) hebben sinds 1 juli dit jaar 86 personen wat gepost.

en sinds 1 januari van dit jaar 103 ervaren gebruikers.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.409

Re: Bijna 20.000 geregistreerde bezoekers.

Hopper schreef:Wees dankbaar dat die 20000 man niet actief zitten te posten hier, volgens mij kon het forum meteen opgedoekt worden.

Ik kan me de chaos niet eens voorstellen als elke gebruiker hier een topic gaat starten.


Het zou er drukker aan toe gaan, dat wel. Er zouden in ieder geval meer moderators nodig zijn. Maar in ieder geval zal het minder gezellig worden als er pakweg 20.000 man zouden posten.
Its supercalifragilisticexpialidocious!

Re: Bijna 20.000 geregistreerde bezoekers.

Je hebt gelijk, er is nauwelijks een verschil tussen 100 en 20.000.

Reageer