genummerde stenen op mars:S

Moderators: Michel Uphoff, jkien

Reageer

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: genummerde stenen op mars:S

Mag ik dit alsjeblieft verhuizen naar onzin, kom nou zeg, zo kun je ook zeggen dat god kan tellen, omdat je net een wolk in de vorm van een 1 hebt voorbij zien komen.

Het is mn aandacht niet waardig.

Re: genummerde stenen op mars:S

ik vind het vreemd want die fotos uit 1976 was dus de letter B te zien op een steen:)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.172

Re: genummerde stenen op mars:S

Ja maar dat is logisch elke filmstudio nummert zijn props, want anders raak je in de war
"If you wish to make an apple pie truly from scratch, you must first invent

the universe." -- Carl Sagan (US physicist and astronomer,1934-1999)

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: genummerde stenen op mars:S

Het blijven handelaars die marsianen.

Hebben ze alvast de prijzen op de stenen gezet als de amerikaanse tourist die wil meenemen.

Slim, slim, slim.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: genummerde stenen op mars:S

Volgens mij zie ik op die ene steen ook nog een streepjescode, altijd handig, anders moet je zoveel intikken als je zo'n steen verkoopt.

Gebruikersavatar
Berichten: 740

Re: genummerde stenen op mars:S

zucht heeeeeeeel diepe zucht.

K lees net op een site weeral over mensen die reliegieuze verwijzingen zien in mijn lievelings manga's. (pure onzin) en nu zien er mensen al WESTERSE cijfers op stenen van mars. Stop eens met in alles iets te zien en besef dat het niet moeilijk is om iets te zien dat je wil zien. Laat ze die stenen mee nemen en bevestigen dat er iets in gekerft is (liefst in een niet westerse taal wat een miljoen keer logischer zou zijn, alhoewel zelfs dat irreël is)

xd
"My foot is fine, the chair died, but I don't think it suffered."

Reageer