[Folding] Smp client naast gpu client

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Berichten: 74

[Folding] Smp client naast gpu client

Goedeavond,

Al een paar maanden help ik mee aan folding@home dmv mijn gpu. Nou heb ik me pc een maand geleden geformateerd en heb ik vandaag de gpu client weer geinstalleerd. Kan ik daar echter nog een (of eventueel meerdere?) SMP client naast draaien? Ik heb hier een quad core AMD processor. Kan ik die SMP client er dus gewoon op knallen of zijn er nog speciale handelingen vereist aangezien ik de GPU client al heb draaien

Berichten: 74

Re: [Folding] Smp client naast gpu client

Aangezien ik vrij zeker wist dat het moest gaan werken heb ik het maar gewoon geinstalleerd, ik loop echter tegen een probleem op bij de volgende stap.
The next step is to configure the client. Open a Command Prompt and change directory to the location where you unzipped the FAH client. Type this command to begin (assuming you renamed the FAH executable to "fah6"):

fah6 -configonly -smp

The client will display some information and then prompt you for answers to configuration questions. Note that for most answers, the default setting is the recommended setting. Here is an example of what is displayed on screen, with an explanation of each option:
Wanneer ik dat intyp gebeurt er gewoon niets, zie screen.

Wat kan ik hier tegen doen?

Berichten: 422

Re: [Folding] Smp client naast gpu client

Ik heb daar indertijd ook even mee gesukkeld, maar je kunt, naar ik meen, gewoon de fah6.exe opstarten en rechtstreeks configureren zonder al die commands te moeten gebruiken. Herstart hem na de configuratie wel nog eens.

PS Vergeet niet dat SMP-folding mogelijk ten koste zal gaan van de foldingprestaties van je GPU, hou dit in het oog. Indien dit het geval is, laat dan iets weten, dan help ik je wel om dat te voorkomen. :eusa_whistle:
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270

Berichten: 74

Re: [Folding] Smp client naast gpu client

PS Vergeet niet dat SMP-folding mogelijk ten koste zal gaan van de foldingprestaties van je GPU, hou dit in het oog. Indien dit het geval is, laat dan iets weten, dan help ik je wel om dat te voorkomen. ](*,)
En hoe precies controleer ik dat? :eusa_whistle:

EDIT Wanneer ik fah6.exe gewoon opstart krijg ik een nieuw scherm maar na nog geen seconde verdwijnt hij alweer. Ook als ik hem start als administrator.

Berichten: 422

Re: [Folding] Smp client naast gpu client

Excuses voor het late antwoord, was even een paar dagen weg.

Aangezien het al een lange tijd geleden is dat ik nog met smp heb gewerkt, kan ik niet meteen een antwoord op geven op jouw probleem. Ik zal dit weekend nog eens kijken wat een oplossing zou kunnen zijn :eusa_whistle:
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270

Berichten: 422

Re: [Folding] Smp client naast gpu client

En hoe precies controleer ik dat? :eusa_whistle:
Daarvoor kun je
EDIT Wanneer ik fah6.exe gewoon opstart krijg ik een nieuw scherm maar na nog geen seconde verdwijnt hij alweer. Ook als ik hem start als administrator.
Geregeld verloopt de 'gebruiksdatum' van je SMP-client en moet je hem updaten. Dit kan simpelweg door de recentste executable in je SMP-map te plaatsen en de oude er uit te gooien.

Heb je de 'drop-in binary' reeds gedownload en in je SMP-map gezet ter vervanging van fah6.exe? Zie ook link.

Dit zou wel eens de oorzaak kunnen zijn waarom je fah6.exe niet wil werken.

Hopelijk kan je hiermee verder ](*,)
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270

Reageer