Opheffing van de NPS is bedoeld om het volk dom te houden

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gebruikersavatar
Berichten: 391

Opheffing van de NPS is bedoeld om het volk dom te houden

NPS met zijn klokkeluidersachtige programma's moet weg!

Dit zie ik als een dieptepunt in de Hollandse media en verdenk onze schaduwregering van een complot onze burgers dom te houden.

Steun de NPS handtekeningen actie

http://www.omroep.nl/nps/actie/welcome.html
Kite high or stay low!

Gebruikersavatar
Berichten: 391

Re: Opheffing van de NPS is bedoeld om het volk dom te houden

De huidige muziekstemming van A=440 Hz is in Europa in 1939 voor het eerst ingevoerd op initiatief van de geniale massa-manipulator en minister van propaganda van Hitler Duitsland Jozef Goebbels. Na WO II is dit de wereldwijd de heersende muziekstemming geworden en deze stemming hoort u elke dag op Radio, TV en CD.  

Hoe leuk u muziek ook vindt, toch is er iets aan de hand wat minder leuk is: uw zesde zintuig, uw intuitie, wordt namelijk door deze stemming ontstemd. Dit komt omdat wij trilling zijn en de trilling van onze 6de chakra is afgestemd op A=432 Hz. Dit is ook de reden waarom deze stemming bij oude culturen heilig was en bijvoorbeeld ook verwerkt is in de Borobodour. Indische muzikanten bespelen ook letterlijk de frequenties en emoties van je fysieke lichaam en weten precies hoe daarop af te stemmen.  

Als je verkeerd gestemd bent wordt je fysieke lichaam en je afstemming met de natuur en het universum ontregeld. Dat was natuurlijk precies de bedoeling van Goebbels, ik zei je al hij was geniaal en al die mensen rondom Hitler hielden zich bezig met esoterische kennis uit de hele wereld. Door deze verkeerde muziekstemming wordt dus je intuitie en paranormale waarneming ontregeld en dat gebeurt dag na dag na dag.. Als je intuitie niet werkt ben je in feite half verdoofd en neem je niet goed waar en kunnen leiders die het niet goed met je voor hebben doen waar ze zin in hebben, je merkt er toch niets van. Een recent voorbeeld was de Tsunami van 26 december 2004. Alle dieren met een functionerend zesde zintuig wisten zichzelf in veiligheid te brengen, honderduizenden mensen zijn omgekomen.
http://www.niburu.nl/showarticle.php?articleID=8329

Het ****** volk manipuleren doen we dus al veel langer.
Kite high or stay low!

Gebruikersavatar
Berichten: 391

Re: Opheffing van de NPS is bedoeld om het volk dom te houden

Op de site van Mick Jagger is gisteren een discussie begonnen over de Nieuwe Muziekrevolutie en de grote waarschijnlijkheid dat de Stones ditmaal de boot van een nieuwe revolutie in de muziek volledig hebben gemist met hun nieuwe CD en komende wereldtournee. Zoals bekend speelden The Rolling Stones samen met The Beatles een hoofdrol bij de muziekrevolutie in de jaren zestig van de vorige eeuw.  

Vooral in Nederland, maar ook door de acties van de in Noorwegen wonende Ananda Bosman, beginnen steeds meer muzikanten hun muziekinstrumenten opnieuw te stemmen in de universele stemming van A=432Hz (C=256Hz).  

Anderen volgen workshops om zichzelf opnieuw af te stemmen en universeel te 'tunen'. Een rockband uit het zuiden van Nederland treft voorbereidingen om later dit jaar hun publiek volledig uit de bol te laten gaan en in universele stemming te brengen.
http://mickjagger.emiforums.com/index.php?...howtopic=292484

De Italiaanse minister-president heeft ook alle media in eigen beheer ik vraag me af of wij straks het zelfde meemaken.

In Frankrijk kan je nu toch ook niet meer van een democratie sprekken.
Kite high or stay low!

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Opheffing van de NPS is bedoeld om het volk dom te houden

De opheffing van de NPS wil niet zeggen dat programmes zoals Zembla en Nova verdwijnen. Het programma moet echter geld uit een ander potje proberen te halen.

Verder draai je het verhaal om, zonder de regering was er geen NPS, dus de regering maakt de mensen niet dom, het houdt gewoon op met de mensen slim te maken.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.116

Re: Opheffing van de NPS is bedoeld om het volk dom te houden

Ik vind de opheffing van de NPS buitengewoon dom en betreurenswaardig maar ik geloof er niets van dat dat gebeurt om programma's als Nova etc. om zeep te helpen.

Vanuit democratisch oogpunt zou ik zeggen dat omroepen met leden democratischer zijn dan een omroep als de NPS!
β-Damascenon en maneschijn

Re: Opheffing van de NPS is bedoeld om het volk dom te houden

Misschien gaat de regering wel zelf een televisieomroep beginnen met programmas zoals:

NOVA deel1: kernbommen zijn nodig voor een nieuwe toekomst

NOVA deel2: kernenergie uitbreidden en gascentralen sluiten

NOVA deel3: CDA, de partij die NOVA betaalt.

NOVA deel4: CDA, de enige partij met kennis voor u.

NOVA deel5: CDA, lonen verhogen van Direkteuren and Managers

NOVA deel6: Minimumloon afschaffen.

NOVA deel7: Polen het land uit.

NOVA deel8: Badges voor niet CDA leden.

NOVA deel9: GROET CDA verplicht.

NOVA deel10: Invasie in Belgie om inkomsten uit Rotterdamse Haven veilig te stellen.

NOVA deel11: CDA doopt zich om tot de omroep SS.

de rest weten we....

Dit mag niet gebeuren en dus moeten de omroepen de baas blijven en moeten zij bepalen wat de programmas zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en niet de Regering.

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Opheffing van de NPS is bedoeld om het volk dom te houden

Enrico, als je alleen maar onzin uit wil kramen zeg dan alsjeblieft niets.

Als je zo stoer wil doen moet je wel weten waar je het over hebt en niet zomaar een lijstje op stellen.

Re: Opheffing van de NPS is bedoeld om het volk dom te houden

Ik wil alleen aangeven hoe de Regering langzaam aan maar zeker aan gaat bepalen wat we zien, wat we doen op internet etc etc.

Als je op Google explosieven intikt dan zit ik niet te wachten op een man van de FBI omdat ik dan verdacht ben.

Ik doe alleen wat onderzoek in de scheikunde.

Misschien dat jij graag je laat lijden door de Regering, nou ik niet dus.

Ik vind dat het volk mag bepalen wat er met de centen die WIJ betalen aan kijkgeld.

En daarom ben ik voor een volksstemming inzake omroepen en verdeling van de kijkgelden.

Dit moet met onze informatica-maatschappij geen hoge kostenfactor meer zijn.

Na twee jaar kunnen we dan weer een betere verdeling kiezen naar gelang de wil van het volk.

Lingo is leuk, leer je nieuwe woorden van enzo, maar dat willen ze naar een commerciele omroep overzetten zodat we van die simpele woordjes bekomen zoals KAAS, EI. U wint een miljoen als u het woord UI raadt.

Het prikt op de ogen...

Ik zit daar niet op te wachten.

Misschien jij wel?????

Berichten: 37

Re: Opheffing van de NPS is bedoeld om het volk dom te houden

Nova Deel 2 staat me wel aan :shock:

goede oplossing voor een deel van dat stinkolieverbruik

Gebruikersavatar
Berichten: 47

Re: Opheffing van de NPS is bedoeld om het volk dom te houden

NOVA deel11: CDA doopt zich om tot de omroep SS.  
doe normaal man

dat je balkenende niet mag wil niet zeggen dat ze geen goede dingen doen.

men zeurt alleen maar over de slechte dingen die ze doen en zeggen niets over de goede dingen
ik weet niet wat ik wel weet maar 1 ding weet ik wel en dat is dat ik weet wat ik niet weet ;)

Re: Opheffing van de NPS is bedoeld om het volk dom te houden

Tussen democratie en overheersing over het volk zitten kleine stappen.

Ik geef alleen maar aan hoe die stappen gaan.

En waar het allemaal naar toe kan gaan.

CDA is ook Christelijk geloof.

Dat betekent zondagsrust.

en ook geen sex op tv en internet.

Als een Gemeenteraadslid wat aan sex doet dan wordt hij door de Gemeenteraad als 'ongewenst' bestempeld.

Waar ligt de grens.

Nu heffen ze een oproep op.

Wat heffen ze straks op? Sex op internet en tv?

We leven in een Democratie en niet in een Regime.

Dus de macht is aan het volk.

Berichten: 160

Re: Opheffing van de NPS is bedoeld om het volk dom te houden

Zo enrico, nog steeds niet ingeschreven? Maar goed. Ik denk dat je toch een beetje doordraaft hier. Het verdwijnen van de NPS en de bemoeienissen van de regering zijn dingen waar we niet op zitten te wachten. Zoveel is duidelijk. Hoe een en ander verdergaat is pure speculatie. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Zeker niet wanneer we allemaal een beetje allert blijven. Dat jij de luxe hebt om hier, of om het even waar, provacateur te mogen spelen is een luxe welke vele andere individuen niet hebben. Persoonlijk zou ik graag zien dat je je mening iets meer onderbouwde. Nu lees ik alleen een lijstje waar ik wel om moest lachen, maar waar ik verder eigenlijk geen andere boodschap heb dan dat het alleen maar om te lachen is. Dat lijkt me niet de bedoeling van jou tirade tegen het besluit om de NPS uit de lucht te halen.

Oh, en voor JAP, de piano moet, wanneer er een viool meespeeld, op 442 Hz worden gestemd, want dat klinkt beter. Bovendien. Ik dacht dat de hersengolven 80 Hz. waren? :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 802

Re: Opheffing van de NPS is bedoeld om het volk dom te houden

Jap schreef:NPS met zijn klokkeluidersachtige programma's moet weg!

Dit zie ik als een dieptepunt in de Hollandse media en verdenk onze schaduwregering van een complot onze burgers dom te houden.

Steun de NPS handtekeningen actiehttp://www.omroep.nl/nps/actie/welcome.html
PARANOIDE!!!!!!!

maar wel schandalig dat de NPS wegmoet.

En die site (niburu.nl) waar je naar verwijst is wel een erg zweverige site, daar wordt je inderdaad paranoide van.

Re: Opheffing van de NPS is bedoeld om het volk dom te houden

Omtrent die stemming van 440 hz.

De 'muziekwereld' had vroeger ook andere stemmingen.

Vroeger hadden sommige muzieksoorten hun eigen stemmingen.

Orgelconcert van Bach was anders gestemd dan een vioolconcert.

Wanneer ze de standaardstemming hebben aangenomen weet ik niet.

Die stemming heeft zo zijn voordelen en nadelen.

Ook 12 tonen in een octaaf is zo'n overeenkomst.

Het werkt maar echt 'perfekte' harmonie in het geheel is het niet.

De muziekwereld bepaald welke stemming we hebben, als de Regering hier mee zou bemoeien zou ik persoonlijk gaan protesteren.

Ik heb mijn lijstje gemaakt om te laten zien hoe snel een partij/Regering in zo'n lijstje kunt vervallen.

Dat is de les die ik geleerd heb over datgene waarover het gaat.

De regering mag bepalen hoeveel geld er naar de omroepen gaat maar niet bepalen wat de inhoud van de programma's is.

Dat is echt in strijd met onze vrijheid en democratie.

Bij de USSR was er staatstelevisie, nou ik kijk liever naar datgene wat IK wil.

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Opheffing van de NPS is bedoeld om het volk dom te houden

Er is helemaal geen regel dat men de C af moet stemmen op precies 440 Hz.

het bungelt echter tussen de 440 en de 445. Een goede muzikant hoort zelf wel wanneer het goed klinkt en wanneer niet.

Zelf stem ik af op 443.

Reageer