Proeflezers gezocht

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 26

Proeflezers gezocht

Beste allemaal ik heb een boek geschreven dat gaat over wetenschap en psychologie, met grondslag op quantumfysica. Het is een behoorlijk pittig boek, nu zoek ik iemand die zeer veel verstand van deze zaken heeft en een deel van het boek zal willen lezen. Ik hoor graag van jullie.

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Proeflezers gezocht

Beste allemaal ik heb een boek geschreven dat gaat over wetenschap en psychologie, met grondslag op quantumfysica. Het is een behoorlijk pittig boek, nu zoek ik iemand die zeer veel verstand van deze zaken heeft en een deel van het boek zal willen lezen. Ik hoor graag van jullie.
Ik ben kandidaat, denk ik. Hoe pittig (en hoe veel) is het? En waarover gaat het precies? Psychologie en Quantumfysica is een ietwat vreemde combinatie...
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Gebruikersavatar
Berichten: 366

Re: Proeflezers gezocht

Roger Penrose (theoretisch natuurkundige) heeft er ook eens een boek over geschreven. "The Emperor's New Mind"

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Proeflezers gezocht

Roger Penrose (theoretisch natuurkundige) heeft er ook eens een boek over geschreven. "The Emperor's New Mind"
In het geval het hierover gaat, dan zal ik een zeer gefundeerd criticus zijn :eusa_whistle: Maar ik ben niet zo dol op Penrose zijn ideeën, onder andere omwille van de speculatieve aard ervan...
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Reageer