[Folding] verschillende os's op eenzelfde wu laten werken

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 829

[Folding] verschillende os's op eenzelfde wu laten werken

Ik werk regelmatig in Ubuntu en Windows XP, maar momenteel heb ik enkel F@H geïnstalleerd op Windows XP, is er een mogelijk om F@H op beide systemen te installeren zodat wanneer ik van OS wissel, het programma gewoon verdergaat met de WU waarmee het op het vorige OS bezig was. Ik ben namelijk bang om veel WU's te gaan verliezen omdat ik soms wel een week hetzelfde OS gebruik (en dus zo de deadline al verstreken zal zijn) omdat Ubuntu bijvoorbeeld verder gaat werken aan een andere WU dan Windows XP (en omgekeerd). En er zo dus nooit (of maar zelden) een WU afgewerkt raakt voor de deadline.
"Als je niet leeft zoals je denkt, zul je snel gaan denken zoals je leeft."

--Vladimir Lenin-- (Владимир Ильич Ульянов)

Berichten: 422

Re: [Folding] verschillende os's op eenzelfde wu laten werken

Persoonlijk heb ik geen idee of die mogelijkheid bestaat, hiervoor kun je eens een kijkje nemen op het foldingforum zelf en je vraag daar eventueel herhalen.

Wat misschien wel kan: folding installeren op een externe harde schijf (of usb-stick) of op een plaats op 1 van je interne harde schijven die niet direct afhankelijk zijn van je OS. Je zou hiervoor ook een aparte partitie kunnen creëren indien je zo geen plaatsje zou hebben intern.

Het is echter maar een idee, dus ik weet niet zeker of dit zal werken, maar het is het proberen waard.
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270

Reageer