Periodiek systeem koelkastmagneetjes

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 711

Periodiek systeem koelkastmagneetjes

Hoi,

Weet iemand of je deze koelkastmagneetjes van het periodiek systeem ook in Nederland kunt kopen? Ik ben bang voor de bijkomende kosten als ik ze vanaf deze website bestel...

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Periodiek systeem koelkastmagneetjes

Da's wel leuk, ik kende ze niet. Ik heb wel een grote magneetsticker met het hele PS op de koelkast, niet met die losse elementen.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 711

Re: Periodiek systeem koelkastmagneetjes

Aha, en waar heb je die gekocht?

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Periodiek systeem koelkastmagneetjes

Die werden een keer gratis uitgedeeld op een conferentie, gesponsord dus met reclame erop... :eusa_whistle:
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Periodiek systeem koelkastmagneetjes

Om de bijkomende kosten wat te drukken zou je gezamelijk met andere mensen een bestelling kunnen doen. Dus vraag eens rond of andere mensen bij jou in de buurt ook iets van thinkgeek willen hebben, dan deel je de bijkomende kosten en dan valt het heel erg mee.
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 12.262

Re: Periodiek systeem koelkastmagneetjes

Grappig inderdaad!

Samenkopen.net doet wel eens een actie waarbij met een groep besteld wordt bij thinkgeek en dergelijke om zo de kosten te drukken - kan zijn dat je er een tijdje op moet wachten, maar wellicht handig... al zijn de verzendkosten uit de vs sowieso meestal best betaalbaar voor kleine items als deze.
Victory through technology

Gebruikersavatar
Berichten: 711

Re: Periodiek systeem koelkastmagneetjes

Om de bijkomende kosten wat te drukken zou je gezamelijk met andere mensen een bestelling kunnen doen. Dus vraag eens rond of andere mensen bij jou in de buurt ook iets van thinkgeek willen hebben, dan deel je de bijkomende kosten en dan valt het heel erg mee.
Oja, dat is best een goed idee eigenlijk. Ga ik doen.
al zijn de verzendkosten uit de vs sowieso meestal best betaalbaar voor kleine items als deze.
Komt er nog invoertaks bij?

Berichten: 12.262

Re: Periodiek systeem koelkastmagneetjes

In principe niet als het totaal minder dan 22 euro kost (incl verzendkosten) rekent de douane geen kosten. Daarboven is het nogal variabel, maar normaliter 19% btw... en bij veel hogere bedragen ook nog een importheffing afh van het soort product.
Victory through technology

Reageer