[folding] statserver(s) plat?

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Berichten: 422

[folding] statserver(s) plat?

Sinds gisterenavond is er een algemeen probleem met de statservers van Stanford. De punten voor de ingeleverde WU's worden momenteel niet geregistreerd (of althans niet verwerkt) in de stats. De afgewerkte WU's blijven echter aanvaard worden en er worden nieuwe WU's uitgezonden. Er kan dus zonder problemen verder gevouwd worden.

Aangezien Stanford momenteel nog niet heeft duidelijk gemaakt wat het probleem eigenlijk is, is het afwachten op meer nieuws. Zie ook Folding Forum
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270

Berichten: 346

Re: [folding] statserver(s) plat?

Volgens Stanford worden de WU's wel geregistreerd maar zijn de punten nog niet toegekend. Dit zal de komende dagen alsnog gebeuren. Men wil hierbij echter geen fouten maken dus het kan even duren.

Waardeloze timing voor mij, ik was hard bezig om de nr.1 positie over te nemen bij het Computer!Totaal team. Planning was dat het dit weekend moest gebeuren, maar dat wordt nu waarschijnlijk pas in de loop van maandag.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: [folding] statserver(s) plat?

Planning was dat het dit weekend moest gebeuren, maar dat wordt nu waarschijnlijk pas in de loop van maandag.
Ja, mach' nur ein Plan

Sei nur ein großes Licht

Und mach' dann noch 'nen zweiten Plan,

Geh'n tun sie Beide nicht.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 346

Re: [folding] statserver(s) plat?

nouhou :-( maandag moet toch wel lukken hoop ik.

Tenzij er weer een pc uitdondert op de zaak (**** updates)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.450

Re: [folding] statserver(s) plat?

Haha, volgens mij word je gedold Arjant2!!!

Hebben jullie trouwens je gemiste punten inmiddels gehad? Ik mis volgens mij nog steeds 2 wu's in mijn statistieken.

Berichten: 346

Re: [folding] statserver(s) plat?

Gedold niet, maar hij is wel eindelijk wakker geschoten.

Probleem is dat ik niet weet wie het is en hij ook op ons forum verder niet komt.

Heb hem een PB gestuurd die nooit gelezen is. Maar goed...

Ik ben blij dat hij de turbo weer heeft gevonden. Als hij dat volhoud dan betekent dat een flinke boost voor C!T.

Ik mis nog 10.000 punten, mis gewoon een hele dag vouwen, zijn er nog steeds niet bijgekomen.

Ik vouw in een week ongeveer 77-80k, maar afgelopen week maar 65... aangezien alles volle bak heeft gedraaid zijn de punten er nog niet bij.

Berichten: 422

Re: [folding] statserver(s) plat?

Ik vermoed dat er bij mij ook nog zo'n 5000 ontbreken, is echter een ruwe schatting.
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270

Berichten: 346

Re: [folding] statserver(s) plat?

shimmy schreef:Haha, volgens mij word je gedold Arjant2!!!

Hebben jullie trouwens je gemiste punten inmiddels gehad? Ik mis volgens mij nog steeds 2 wu's in mijn statistieken.
89 punten nog... moet toch lukken vandaag zou je zeggen!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.450

Re: [folding] statserver(s) plat?

hmmm, Volgens mij wordt je gedold!!

Verschil is nu weer 3000 punten. Gaat wel weer hard zo met C!T.

Berichten: 346

Re: [folding] statserver(s) plat?

shimmy schreef:hmmm, Volgens mij wordt je gedold!!

Verschil is nu weer 3000 punten. Gaat wel weer hard zo met C!T.
Zou kunnen hoor, maar zijn max heeft altijd net onder de mijne gelegen dus ik moet hem in kunnen halen. Tenzij hij nieuwe hardware gevonden heeft ;-)

Maar goed, gaat inderdaad lekker zo met C!T, is toch uiteindelijk het doel geweest van mijn volle bak doorvouwen.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.450

Re: [folding] statserver(s) plat?

Morgen weer een dag. Ik ben benieuwd!

Berichten: 346

Re: [folding] statserver(s) plat?

Morgen weer een dag. Ik ben benieuwd!
Nou ik heb het al gezien, hij heeft er wat nieuwe hardware bij zo te zien, want dit kan ik niet bijhouden...

Ben toch erg benieuwd wie het is...

Berichten: 346

Re: [folding] statserver(s) plat?

Arjant2 schreef:Nou ik heb het al gezien, hij heeft er wat nieuwe hardware bij zo te zien, want dit kan ik niet bijhouden...

Ben toch erg benieuwd wie het is...
We zijn eruit. Hij heeft gereageerd op ons forum. Is een systeembeheerder met een stuk of 50 pc's (meeste singlecores, echter ook 3 of 4 dual en 1 quad) tot zijn beschikking die tijdens werkuren vouwen. Daar kan ik natuurlijk niet tegen op.

Dit geeft ons wel direct een flinke boost. Ik hoop dat hij dat blijft doen, dan hoef ik me niet schuldig te voelen als ik na het weekend toch een klein tandje terug ga schakelen.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.450

Re: [folding] statserver(s) plat?

Now the monkey comes out of the sleeve :eusa_whistle:

Berichten: 346

Re: [folding] statserver(s) plat?

zo ik ben er voorbij...

Zal tijdelijk zijn waarschijnlijk maar ik sta in ieder geval even nr. 1 :eusa_whistle:

Reageer