Bedrijfskunde

Reageer
Berichten: 3

Bedrijfskunde

Hoi,

Ik zit nu in VMBO 4 en ga hierna VWO doen. Ik zou iets met economie willen doen en mij leek bedrijfskunde wel wat. Wel ben ik wat minder in wiskunde en scheikunde maar voor de rest gaat het eigenlijk wel goed. Mijn vraag: Welke vakken/profiel moet ik hebben om na het VWO bedrijfskunde te studeren en is wiskunde en scheikunde daar belangrijk voor of kan het ook zonder?

bart

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Bedrijfskunde

Wiskunde is hiervoor zeker belangrijk, scheikunde daarentegen niet. Ik zou zeggen dat voor bedrijfskunde je een economie profiel moet hebben, vraag dit voor de zekerheid bij de desbetreffende faculteit even na.

PS, hoe wil je van VMBO4 naar het VWO?
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 375

Re: Bedrijfskunde

Je zal eerst naar de Havo moeten alvorens je naar het VWO gaat (of eerst mbo, hbo en dan bedrijfskunde aan de universiteit)

Berichten: 3

Re: Bedrijfskunde

bardinio schreef:Hoi,

Ik zit nu in VMBO 4 en ga hierna VWO doen. Ik zou iets met economie willen doen en mij leek bedrijfskunde wel wat. Wel ben ik wat minder in wiskunde en scheikunde maar voor de rest gaat het eigenlijk wel goed. Mijn vraag: Welke vakken/profiel moet ik hebben om na het VWO bedrijfskunde te studeren en is wiskunde en scheikunde daar belangrijk voor of kan het ook zonder?

bart
Eui,

ik woon op een eiland en moet naar de wal voor VWO en in de 2e van VMBO/HAVO was ik daar nog niet aan toe dus ga ik na dit jaar VWO

Reageer