Biologische klok

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 2

Biologische klok

Hallo allemaal, dit is mijn eerst post hier en hopelijk doe ik alles goed ](*,) . Ik zit momenteel in 6vwo en ben druk bezig met mijn profielwerkstuk. Ik hou het over de biologische klok. Ik heb nu nog geen hoofdvraag / stelling, omdat mijn begeleider mij adviseerde om gewoon te beginnen en dat de hoofdvraag vanzelf wel rolde. Ik ben al een tijdje bezig, ben ver op weg maar heb nog steeds geen goede hoofdvraag! Dus ik vroeg me als of hier mensen zijn die mij op de juiste spoor kunnen brengen of leuke ideeen hebben :eusa_whistle:

ik hoor het graag!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Biologische klok

Ik heb nu nog geen hoofdvraag / stelling, omdat mijn begeleider mij adviseerde om gewoon te beginnen en dat de hoofdvraag vanzelf wel rolde.
Beetje vreemd advies van je begeleider. Meestal begin je met je hoofdvraag om het (literatuur)onderzoek daarop aan te passen.

Misschien moet je eerst verduidelijken wat je bedoelt met biologische klok. Het waak/slaapritme? De menstruatiecyclus?
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Berichten: 2

Re: Biologische klok

anusthesist schreef:Beetje vreemd advies van je begeleider. Meestal begin je met je hoofdvraag om het (literatuur)onderzoek daarop aan te passen.

Misschien moet je eerst verduidelijken wat je bedoelt met biologische klok. Het waak/slaapritme? De menstruatiecyclus?
Dag, bedankt voor je reactie, ja dit vonden wij ook een beetje vreemd, maar besloten toch om zijn advies te volgen. Ik ben van plan om de biologische klok in het geheel te nemen en dan sub-onderwerpen te gaan doen. Dus een hoofdvraag die op elke ritme toegepast kan worden.

Groet.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Biologische klok

Ik ben van plan om de biologische klok in het geheel te nemen en dan sub-onderwerpen te gaan doen. Dus een hoofdvraag die op elke ritme toegepast kan worden.
Ik had laatst een discussie op het WSF over het waak/slaapritme over de vraag of deze beinvloedbaar is.

Misschien geeft dit je een idee.
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Reageer