Verzoek MOD van ETNA: favorieten

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Verzoek MOD van ETNA: favorieten

Kreeg in email:
Sinds kort neem ik deel aan het forum, zeer tot mijn genoegen, maar nou vraag ik me af: zou het niet makkelijk zijn als elke deelnemer zijn eigen favorietenmap kon maken? Ik zoek me elke keer de blubber naar de onderwerpen die ik interessant vond. T'is maar een ideetje.


Groetjes,


Etna

Zijn er meer mensen die hier interesse in hebben?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: Verzoek MOD van ETNA: favorieten

in het begin had ik het zelfe probleem als ETNA.

ik wist niet meer waar ik had gepost, en als ik dan iets gevraagd had kon ik het antwoord niet meer terug vinden.


Maar na een paar weken geforumd te hebben leerde ik hoe het moet.


Ik wil maar zeggen , dat het volgens mij geen noodzaak is.

Gebruikersavatar
Berichten: 218

Re: Verzoek MOD van ETNA: favorieten

Dient het linkje "Abonneer op dit onderwerp" onderaan ieder topic niet om een email te krijgen telkens iemand reageert op dat topic? Het is nog niet helemaal waar die persoon naar zoekt, maar misschien volstaat dat al :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 449

Re: Verzoek MOD van ETNA: favorieten

wetenschapsforum.nl is niet ongelooflijk actief. Zoals Antoon al zei, t went. Zo'n functie lijkt mij overbodig.
I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman!!!

Homer Simpson

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Verzoek MOD van ETNA: favorieten

Mij lijkt het wel wat. Een extra pagina met een overzicht van de onderwerpen die je interessant vind. Beter dan iedere dag een x aantal mailtje met het bericht dat er een nieuwe post is toegevoegd.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Verzoek MOD van ETNA: favorieten

Is dit dan via phpBB uitvoerbaar? Ik zie dat dan zeker wel zitten. Zo is men in staat om veel sneller zijn actieve discussies te controleren. Echter je loopt wel het risico dat mensen zich meer op een aantal posts gaan richten. Terwijl alle andere (nieuwe) posts dan verwaarloosd kunnen worden. Ik bedoel maar wanneer iemand kijkt naar een nieuw draadje waarin hij/zij kan antwoorden (en om iemand te helpen) dan ziet hij/zij automatisch of er nog nieuwe berichten bij zijn/haar favoriete onderwerpen zijn geplaatst.


Nu ik dit zo zeg ben ik van mening dat dit niet wenselijk is. Daar komt nog bij dat het niet zo'n heel actief forum is (Fok! om maar een te noemen is iets actiever).


Je kan natuurlijk altijd in je internetbrowser een nieuwe map in je favorieten aanmaken waarin je alle links naar je interessante onderwerpen zet.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 218

Re: Verzoek MOD van ETNA: favorieten

Echt nodig vind ik het ook niet. Ik zou het waarschijnlijk zelfs niet eens gebruiken, aangezien op elke pagina topics staan tot bijna een maand ver. Het is dus niet zo dat als je een week niet op het board zit, je ver moet gaan zoeken naar de topics.


Ik denk overigens dat het best wel mogelijk is om zoiets via phpBB te doen, maar dan heb je weer een extra mod en dat maakt het altijd vervelender bij bijvoorbeeld een crash (wanneer je alles opnieuw moet installeren).

Reageer