Ligamenten

Moderator: ArcherBarry

Gesloten
Berichten: 1

Ligamenten

Ahoi, ergens halverwege oktober ben ik gevallen en slecht neergekomen. De dokter gaf me Fastum gel mee en ik moest elke dag 4x die gel gebruiken. Ondertussen zijn we begin december en is de zwelling wel weg, maar toch heb ik het gevoel dat er iets niet goed zit. Op het steunpunt van m'n linkervoet (aan de binnenkant) kan ik nog steeds niet zo goed staan, het doet pijn en kraakt regelmatig. Is dit normaal?

(ook het op- en aflopen van een trap gaat nog niet zoals het moet, het steunen op de linkervoet doet pijn en gaat bij momenten soms niet)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.820

Re: Ligamenten

Ik denk dat je best terug contact opneemt met jouw arts. Een buitenstaander, zoals mensen in een forum, kan moeilijk uitmaken of iets nog normaal is of niet. Daarvoor is immers ook een klinisch onderzoek nodig en dat kan natuurlijk niet via internet...

En verder: zie ook hierboven:

Medisch forum -bijsluiter en faq: lees voordat je iets post
Individuele medische problemen

Gelieve hier geen individuele medische problemen te plaatsen. De gebruikers van dit forum zijn (veelal) geen gekwalificeerde geneeskundigen en Wetenschapsforum.nl kan dan ook niet instaan voor de juistheid van reacties, met alle mogelijke risico's van dien. Bovendien is een diagnose zonder uitgebreid onderzoek ook meestal niet mogelijk.

Voor individuele medische problemen verwijzen wij u door naar uw huisarts of GGD, voor online informatie naar:
Take care! :eusa_whistle:

Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-

Berichten: 8.614

Re: Ligamenten

En dus komt hier een slotje op.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gesloten