Commercieel

Moderator: Miels

Reageer
Berichten: 4

Commercieel

Misschien lijkt de gedachte dat het beleid van deze website strikt genomen wordt gekenmerkt door haar drang de inhoudelijk grenzen te beperken, zodanig dat het voor eventuele sponsors de moeite waard blijft te investeren. Niet de antwoorden, maar de vragen zouden haar verdiende aandacht moeten krijgen. Gezien dit een niet-wetenschappelijk terrein betreft kan ik maar één reden bedenken waarom zij haar totalitaire optreden tracht vol te houden. Het is een instandhouding van een louter commercieel gemotiveerd einddoel.

Berichten: 4

Re: Commercieel

Ik kon het vorige bericht niet op tijd bewerken, vandaar tracht ik het in deze reactie te corrigeren.


Misschien lijkt de gedachte dat het beleid van deze website, strikt genomen, wordt gekenmerkt door haar drang de inhoudelijk grenzen te beperken, zodanig dat het voor eventuele sponsors de moeite waard blijft te investeren, gemotiveerd wordt door persoonlijke frustratie. Niet de antwoorden, maar de vragen zouden haar aandacht verdienen. Gezien dit een niet-wetenschappelijk terrein betreft (hoe gepassioneerd ook) kan ik maar één reden bedenken waarom zij haar totalitaire optreden tracht vol te houden. Het is een instandhouding van een louter commercieel gemotiveerd einddoel.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Commercieel

Om het voor iedereen duidelijk te houden vermeld ik even je gesloten topic waar dit waarschijnlijk een reactie op is.


Waar je de persoonlijke frustratie vandaan haalt is mij volledig vreemd. Het topic is simpelweg gesloten omdat het geen plaats heeft in theorieontwikkeling, of waar elders ook op dit forum. Dit is een wetenschapsforum waar onderwerpen volgens de wetenschappelijke methode besproken worden. En in theorieontwikkeling kunnen mensen een nieuwe kijk op de zaak aandragen, maar wel weer volgens de wetenschappelijke methode. Vergelijk het met een fietsenmaker: die repareert tweewielers zodat ze weer kunnen functioneren zoals een tweewieler hoort te functioneren. Als je daar met je vrachtwagen komt aanrijden met de vraag of de fietsenmaker de kapotte luchtbalg wil repareren, dan zal hij je toch ook doorverwijzen naar de garage. Zo is het hier ook: als je filosofische kwesties wil bespreken moet je daarvoor naar een andere, passende site gaan. Die doorverwijzing houdt geen enkel verder waardeoordeel in, het zegt slechts dat het hier niet op de juiste plaats is.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer