Werk stress

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 4

Werk stress

Hallo allemaal,

Op school hebben wij de opdracht gekregen een werk te maken, ik heb voor het onderwerp stress gekozen.

Nu probeer ik zoveel mogelijk informatie over dit onderwerp te verzamelen, en ik zou mij het liefste willen toespitsen op stress bij jongeren en kinderen. Weet iemand van jullie misschien een geschikte bron waar ik mijn informatie kan halen?? Of is er op dit forum misschien ook een dokter of psycholoog of dergelijke actief waar ik een paar vragen aan kan stellen, en wie ik ook in mijn werk kan vermelden???

Alvast bedankt!!!

x

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: Werk stress

Iemand die hier een handje kan toesteken?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Werk stress

Ik studeer psychologie, en er lopen hier nog wel wat gebruikers rond met een achtergrond in de psychologie of de geneeskunde. Als je specifieke vragen hebt, mag je die gerust stellen, en dan zien we wat we kunnen doen.

Ik kan je verder wel nog naar wat bronnenmateriaal doorverwijzen, maar het is wel handiger als we een beetje een idee hebben van het niveau (Welk schooljaar? Hoe is je Engels?) en hoeveel tijd je hebt.

Wikipedia is dikwijls een goed startpunt om op zoek te gaan naar verdere bronnen: dit lemma, bijvoorbeeld. Hier en hier (pdf) vind je ook al wat basisinformatie.

Berichten: 4

Re: Werk stress

ypsilon schreef:Ik studeer psychologie, en er lopen hier nog wel wat gebruikers rond met een achtergrond in de psychologie of de geneeskunde. Als je specifieke vragen hebt, mag je die gerust stellen, en dan zien we wat we kunnen doen.