Voetbal en digitale TV in Vlaanderen

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 36

Voetbal en digitale TV in Vlaanderen

Vooraleer ik een abonnement zal nemen op Belgacom Digitale TV, om het belgisch voetbal te kunnen volgen, zal Belgacom mij toch eerst al het geld moeten terugbetalen, dat ik naar mijn mening gedurende 35 jaar met 2 vaste telefoonlijnen teveel heb moeten betalen ingevolge de monopoliepositie van Belgacom, samen goed voor ongeveer 15.000,00 euro (gekapitaliseerd).

Wat is jullie mening over het voetbal en de digitale TV in Vlaanderen?

Berichten: 10

Re: Voetbal en digitale TV in Vlaanderen

het is dikke ****.

Eerst zou je een decoder en ADSl lijn moeten aanschaffen en dan heb je nog de maandelijkse kosten voor het voetbalabbonement (rond de 40 euro geloof ik). Bovendien moet je ook nog instalatiekosten betalen en geaboneerd zijn op Belgacom. Kortom, het prijskaartje bedraagt ongeveer het maandloon van een gewone arbeider ;) .

Wat krijg je? belgisch voetbal non-stop, is dat niet boeiend om te zien? Zulte Waregem - Roeselare, Bergen - Brussels, ...

Kortom, geef mij maar studio 1, dan zie ik alle samenvattingen in één keer en daar ben ik tevreden mee. En als ik dan echt is een match wil volgen dan kijk ik zondag wel want op zondag zend Sporza 1 wedstrijd uit. Natuurlijk, de echte voetballiefhebber gaat wel flink moeten betalen.

Volgens mij is dit een grote flop geworden voor Belgacom. Ze betaalde een monsterbedrag voor het Belgisch voetbal in handen te krijgenen nu willen ze dat geld recupereren ten koste van de gewone man. Belgacom zwijgt over het succes van hun voetbalgedoe, naar eigen zeggen omdat ze een beursgenoteerd bedrijf zijn en geen info vrijgeven maar als je het mij vraagt gaan ze flink af :shock: .

PS: Een wekelijks inkomsticket is WAY goedkoper dan de maandelijkse kosten die je moet betalen voor belgacom voetbal :wink: .

Berichten: 36

Re: Voetbal en digitale TV in Vlaanderen

Kan er zich iemand aanmelden die een Belgacom TV-abonnement heeft?

We zullen U met respect behandelen, uiteraard.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Voetbal en digitale TV in Vlaanderen

Ik heb ook een uitleg gezien over het bedrag dat je moet besteden om belgacom z'n digitale tv binnen te halen ... Lijkt me echt teveel, je moet er zelf een speciale internetlijn voor aanvragen ... En wie wil nu extra betalen voor wat voetbal van ploegen die nauwelijkse supporters hebben :shock:

Reageer