Sterretjes

Moderator: ArcherBarry

Gesloten
Berichten: 11

Sterretjes

hallow mensen,

ik heb een paar dingen. de kern van een sterretje is wel 1500 graden. thermiet is wel wat hoger, iets van 2500 graden. maar lijkt het in opzichten van elkaar? het heeft volgens mij wel dezelfde kleur.

ik heb overigend wel eens ge-experimenteerd. ik wou een zogenaamde pijpbom maken. ik weet dat het een explosiev uiteinde heeft maar daar gaat het bij mij eigenlijlk niet over. ik had een keer een ietswat te dunne buis gebruikt.

ik stak hem aan, maar omdat de buis te dun was kwam er geen druk op te staan maar spoten er vuurregen van 8 meter hoog uit. ik ging later kijken, toen het weg was weer, toen bleek er een hele metaalplas te liggen. zou het kunnen zijn dat je met een goede versie van zon ding ook door veel dingen heen brand?

kan iemand mij vertellen wat je zowel met die hitte van zon sterrenregen kan laten smelten?

gr cal

Gebruikersavatar
Berichten: 10.561

Re: Sterretjes

De inhoud van het bovenstaande gaat in tegen (1 van de) de regels van Wetenschapsforum (explosievenbeleid) en is daarom op slot gezet.

Voor eventuele uitleg kan je contact met mij (of een andere moderator) opnemen of een topic openen in het feedbackforum.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Gesloten