(forum voor) aankondigen symposia

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 35

(forum voor) aankondigen symposia

Bijeenkomsten zijn er (ongeveer) 1x per jaar. Als er een nieuwe bijeenkomst nadert kondigen we dat zeker aan, zowel op de site als in de nieuwsbrief.


Het zou misschien ook leuk zijn om naast bijeenkomsten ook symposia te organiseren of een forum te starten waar aankomende (interresante wetenschappelijke) symposia worden aangekondigd.
Wetenschap is een opeenvolging van mislukkingen waarbij je iets nieuws ontdekt.

Gebruikersavatar
Berichten: 419

Re: (forum voor) aankondigen symposia

Mwa, een forum is volgens mij teveel van het goede. Misschien een topic in het Café, of gewoon dat er per symposium een topic geplaatst wordt in het Café. Of, als het bij een vakgebied hoort, dan zeker ook in dat vakforum.


Groet,

Korot
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showforum=59

Gebruikersavatar
Berichten: 35

Re: (forum voor) aankondigen symposia

Korot schreef:Mwa, een forum is volgens mij teveel van het goede. Misschien een topic in het Café, of gewoon dat er per symposium een topic geplaatst wordt in het Café. Of, als het bij een vakgebied hoort, dan zeker ook in dat vakforum.


Groet,

Korot

Daar ben ik het absoluut niet mee eens, er worden heel veel symposia al georganiseerd die zeker de moeite waard zijn om naar toe te gaan zoal de paradiso symbosia en de anatomische les in het concertgebouw te amsterdam. En die daarom best een eigen forum mogen hebben onder het kopje algemeen zodat het lekker opvalt.


Ik ben benieuwd wat andere mensen hier van vinden, want de mening van twee mensen is natuurlijk niet representatief.
Wetenschap is een opeenvolging van mislukkingen waarbij je iets nieuws ontdekt.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: (forum voor) aankondigen symposia

Even afgesplitst, heeft weinig meer met gebruikersniveaus en -rechten te maken. :eusa_whistle:


Dit soort aankondigingen kun je overigens kwijt op de kalender. Na goedkeuring door het beheer (om spam te voorkomen) wordt het dan zichtbaar voor iedereen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: (forum voor) aankondigen symposia

Dat wilde ik ook net laten weten.


Aankondigingen die op de kalender zijn geplaatst verschijnen overigens onderaan op de homepage.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: (forum voor) aankondigen symposia

Hmmm, het is wel nauwelijks zichtbaar. Ik las het pas toen je er me net op wees. Hoe je er iets op plaatst heb ik ook nog niet uitgedokterd. Is dat dan ook een plaats om lezingen zoals deze te melden? :eusa_whistle:
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: (forum voor) aankondigen symposia

Rechts onder kan je een 'nieuwe gebeurtenis' toevoegen.
"Meep meep meep." Beaker

Reageer