Jeuk en rood huid

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 133

Jeuk en rood huid

Sinds vanmorgen heb ik over mijn hele lichaam jeuk, mijn huid is rood van kleur. Ik heb dit nog nooit eerder gehad, ik was altijd erg gezond.

Wat moet ik doen?
Geld maakt niet gelukkig, wiskunde en natuurkunde wel!

Berichten: 133

Re: Jeuk en rood huid

Het wordt steeds erger...
Geld maakt niet gelukkig, wiskunde en natuurkunde wel!

Gebruikersavatar
Berichten: 385

Re: Jeuk en rood huid

Naar de dokter gaan.

Volgens mij zijn er duizend en een verschijnselen die aan die voorwaarden kunnen voldoen. En kan daarbij ook niemand zeggen wat het juist is zonder verder onderzoek.

[edit]

dan zou ik niet meer achter de pc zitten wachten tot iemand een gok waagt.

Berichten: 133

Re: Jeuk en rood huid

Ok, je hebt gelijk. Maar het is nu zaterdag. Ik weet niet of je hiervoor naar het ziekenhuis kunt gaan... straks maken ze me daar belachelijk...

Ik zag laatst spinnen in mijn kamer, en gisterochtend zag ik in mijn been een mogelijke plaats dat gebeten/gestoken was. Het jeukte gisteren daar, maar nu jeukt het overal.
Geld maakt niet gelukkig, wiskunde en natuurkunde wel!

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Jeuk en rood huid

Er zijn normaal geen spinnen in belgie die je kunnen vergiftigen ... Maar ik heb vroeger ook zo een dagen gehad dat ik overal jeuk had ... Maar vanachter onze pc kunnen wij natuurlijk niet zien hoe erg het is :wink:

Berichten: 133

Re: Jeuk en rood huid

Ik heb meteen gebeld met de huisartsenparaktijk en ik heb het verhaal verteld en ik mocht meteen naar het ziekenhuis, Eerste Hulp :shock:

Daar aangekomen vertelde de arts dat het wel lastig maar niet erg is: ik zou galbulten/netelroos hebben. In medische termen urticaria.

Ik heb een medicijn gekregen:Aerius Tablet Filmomhuld 5 mg. De jeuk is nu wel minder erg, maar als ik mezelf aanraak doet het pijn. Misschien ben ik een beetje te vaak aan mijn huid gekomen...

De arts vertelde ook dat ik de derde was dat hij vandaag met dit probleem moest zien. Een beetje raar eigenlijk...
Geld maakt niet gelukkig, wiskunde en natuurkunde wel!

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Jeuk en rood huid

Haha moet je niet teveel aan jezelf komen :shock:

Berichten: 133

Re: Jeuk en rood huid

Ik ben weer helemaal genezen. :shock:
Geld maakt niet gelukkig, wiskunde en natuurkunde wel!

Reageer