Afval ruimte zorgt voor sneller draaiende aarde?!

Moderator: Rhiannon

Gesloten
Berichten: 3

Afval ruimte zorgt voor sneller draaiende aarde?!

Afbeelding

Om de aarde heen heeft zich veel afval verzamelt, daarnaast zweven er ook nog satelieten tussendoor en ruimtestations. Deze draaien mee met de rotatie van de aarde.

Men zegt dat de Aquariustijdperk is begonnen en het Vissentijdperk ten einde is. Het Vissentijdperk staat vooral voor materialisme en het Aquariustijdperk voor gevoel. Hiermee gepaard heeft men ook de theorie dat we in een overgang zitten naar de vijfde demensie. Hierdoor kan men het gevoel hebben dat de tijd sneller gaat. Daarnaast heb je de voorspelling van 21 december 2012 van de Inca's, ook de hedendaagse Inca's (afstammelingen) en de klimaatveranderingen.

Tot zover mijn waarnemingen en dan nu de theorie:

Kan het zo zijn dat het afval en de satelieten in de ruimte om de aarde heen zorgen voor een snellere rotatie van de aarde? Met als gevolg de klimaatveranderingen en het snellere tijdsbesef? En dat de 'rest' eigenlijk onzin is?

Gebruikersavatar
Berichten: 121

Re: Afval ruimte zorgt voor sneller draaiende aarde?!

Grotendeels onzin, lijkt me, hierbinnen (heb ik geleerd in het vissentijdperk) staat echter het vissentijdperk meer voor het gevoel en o.a. het Christendom, dat ongeveer ontstaan is in het begin van dit tijdperk en aquarius meer voor het verstand. Deze tijdperken hebben te maken met een soort astronomische verschuiving, waardoor een sterrenteken in een slordige 2000 jaar één sterrenbeeld opschuift, waardoor bij iemand die nu bv, een 'vissen is', de zon tijdens diens geboorte in het sterrenbeeld waterman stond en in het sterrenteken vissen! Grappig hè?

Over de eventuele invloed van meedraaiende dingen in de ruimte op de draaisnelheid van de aarde, dat weet ik niet, maar het lijkt me te verwaarlozen, i.t.t. andere nadelen van het ruimteschroot daar.

Zie ook de site van Skepter: 'Eindigt de Mayakalender in 2012?'

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Afval ruimte zorgt voor sneller draaiende aarde?!

Het is al zó vaak verteld, o.a. op dit forum: de maya's hadden een kalendercyclus die enorm lang was. Zoals onze cyclus op 31 december eindigt, eindigt hun cyclus in 2012. De wereld zal net zo min in 2012 vergaan als op 31 december.

De rest van het verhaal is ook onzin. De aarde gaat echt niet sneller draaien door het ruimteschroot en dat ruimteschroot heeft ook niets van doen met klimaatverandering of onze perceptie van tijd.

Nu hoeft in het café echt niet alles serieus te zijn, maar het moet wel érgens op slaan. Dat doet dit verhaal niet. Derhalve gaat het op slot.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gesloten