Ict bluej hulp

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1

Ict bluej hulp

Goededag,

Ik ben student en volg Java,

Bij dit vak moeten van het boek: "programmeren in Java met BlueJ" een aantal hoofdstukken doorwerken.

Nu zijn we aanbeland bij Hoofdstuk 7 waarin we in BlueJ een klein spelletje dat heet Zuul creëren.

Ik heb echter veel moeite met Java en BlueJ dat ik vastgelopen ben bij Opdracht 7.20.

Hierin moeten we namelijk een klasse gaan toevoegen die Item heet.

Om antwoord te geven op deze vraag zal flink wat typ werk nodig zijn, en zelfs als die vraag beantwoord is zullen er weer vele vragen voor me bijkomen bij Opdracht 7.21.

Het zou voor mij denk ik een oplossing zijn als ik een antwoorden model heb van het boek en die naast kan houden wanneer ik de opdrachten maak. Dan kan ik vergelijken wat het moet zijn en daardoor terug-redeneren van wat het antwoord is, naar de star. Op die manier denk ik er achter te kunnen komen waar het steeds fout gaat.

Ik heb vandaag 3 uur besteed aan 1 opdracht en ben er nog niet uit.

Het boek bied geen antwoorden

Mijn vraag is dan ook:

Weet iemand of er ergens op het net of ergens een document is waar de antwoorden van het boek: "Programmeren in Java met BlueJ" staat?

Bij voorbaat dank.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.265

Re: Ict bluej hulp

Iemand die hier een handje kan toesteken?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer