Maatschappijleer: politiek

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 5

Maatschappijleer: politiek

Betreft: maatschappijleer, politieke partij: PVV

De opdracht is dat we ons gaan verdiepen in de achtergrond en standpunten van maatschappelijke kwesties, die vertegenwoordigd is in de Tweede Kamer. Met die informatie moet ik een wetsvoorstel bedenken over criminaliteit. Ik moet dus een wetsvoorstel bedenken over criminaliteit met de informatie van de PVV (Partij voor de Vrijheid). Het moeten 2 A4tjes zijn over de wetsvoorstel denk ik...

Kan iemand mij helpen om een wetsvoorstel te bedenken, en hoe ik het beste de opdracht kan uitwerken?

Berichten: 382

Re: Maatschappijleer: politiek

Geachte,

Wat denk je van resoluties? Net zoals in de VN. Heb je daar wel eens van gehoord? Zoek maar eens op internet, dan vind je al heel wat resoluties.
Verborgen inhoud
kan zo snel niet een link vinden, waarop een makkelijke manier wordt uitgelegd hoe je zo'n resolutie maakt! Ik doe me best..
Het is een vrij bruikbare en vooral overzichtelijke manier om je standpunten duidelijk op papier te zetten.

Met vriendelijke groet,

Niek
Ik ben een kind van 13, dus als er dingen niet kloppen wilt u ze corrigeren. Bij voorbaat dank. Ik kom hier enkel om mijn kennis te verrijken en te delen met anderen.

Reageer