[folding] automatisch opstarten lukt niet

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 136

[folding] automatisch opstarten lukt niet

Ik heb onlangs mijn computer geformatteerd en daarbij moest ik ook F@H opnieuw installeren. Nu is dit de nieuwste versie maar ik kan nergens vinden hoe ik dit automatisch laat opstarten als ik mijn computer aanzet. Iemand een idee?

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: [folding] automatisch opstarten lukt niet

Ik heb onlangs mijn computer geformatteerd en daarbij moest ik ook F@H opnieuw installeren. Nu is dit de nieuwste versie maar ik kan nergens vinden hoe ik dit automatisch laat opstarten als ik mijn computer aanzet. Iemand een idee?
Een snelkoppeling maken, en die plaatsen in het mapje opstarten in het start menu. In het Engels noemt het mapje Startup.
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Berichten: 422

Re: [folding] automatisch opstarten lukt niet

Er zijn volgens mij 2 mogelijkheden:

Ofwel plaats je een snelkoppeling naar de [email protected] in de map 'Startup' van je computer. Hangt af van OS tot OS waar die map zich bevindt op je computer.

Ofwel download je de Console versie van FAH (ik veronderstel dat je de standaard client gebruikt?), deze kun je dan configureren zodat hij als service start. Best is dat je even kijkt naar de Guide op Folding@Home.

Edit: 317070 was me te vlug af :eusa_whistle:
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 136

Re: [folding] automatisch opstarten lukt niet

ok, dat heb ik geprobeerd. Ik zal zo even mn pc opnieuw opstarten en kijken of het werkt. Zoniet, dan ben ik hier nog niet klaar ](*,)

EDIT>>>>>>>>>>>>>>>

Gelukt ;)

bedankt :eusa_whistle:

Reageer