Profielwerkstuk

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 76

Profielwerkstuk

Hey WSF!

Ik ben zwaar de pineut. Ik moet vrijdag een profielwerkstuk inleveren, maar ik weet nog helemaal niks. Ik heb nog niks. Ben niet eens begonnen. Heb niet eens een onderwerp. Ik weet wel dat mijn eerste vak natuurkunde is, mijn tweede vak weet ik nog niet. Heeft iemand raad voor mij? Om iets in 2 dagen te maken? Een onderwerp + paar ideeën? Dankjulliewel!

Groetjes,

Patrick

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.269

Re: Profielwerkstuk

Als een beboterd toastje op de grond valt, is dat in onze beleving altijd met de beboterde kant op de vloer. Is dat ook zo? Wanneer wel, wanneer niet?

Voer proeven uit (dikte boterlaag, lengte en breedte van toastje, horizontale snelheid waarmee het van tafel valt zijn mooieproefvariabelen), maak een computersimulatie, zoek de mechanica achter dit fenomeen uit, verzamel literatuur, 48 uur niet slapen en werkenwerkenwerken. Kom je misschien nog een heel eind.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 76

Re: Profielwerkstuk

Ik heb daar iets over gelezen en er staat dat het ligt aan het brood dat meestal van een hoek wordt losgelaten, wanneer het valt draait het rond en doordat hij niet helemaal kan draaien (vanwege de kleine hoogte van de grond) komt het met de kant van het boter op de grond. Het draait richting de kant van het boter omdat daar de massaverdeling het grootst is.

Hierover kan ik niet zoveel zeggen en ik moet ongeveer 15-20 blz volkrijgen..

Andere ideeën/suggesties?

Thank you!

Berichten: 76

Re: Profielwerkstuk

Wat dachten jullie van kanker? Zal ik een pws over kanker maken? Mijn eerste vak is dan vanzelfsprekend biologie en mijn tweede vak is dan maatschappijleer. Dan heb ik het over hoe de mensen in de maatschappij met kanker omgaan etc. Mijn vraag aan jullie is of jullie kunnen helpen met een aantal punten opnoemen wat betreft biologie die ik in mijn werkstuk moet verwerken?

Thank you!

(sorry voor dubbelpost en dit heeft volgens mij geen betrekking meer op natuurkunde)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.269

Re: Profielwerkstuk

Ik weet niet wat ze bij jullie op school onder een pws verstaan, maar wat ze bij ons verwachten draai je niet in een etmaal in elkaar. Mijn advies: morgenochtend naar je afdelingsleider of wie dan ook bij jullie de eindverantwoordelijke rond dit festijn is, braaf met twee woorden spreken en op de blote knietjes om vergiffenis en uitstel smeken. En dan om je procrastinatie goed te maken afkomen met een werkstuk waar zichtbaar tijd en moeite in gestoken zijn.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer