Bloedende tepel...

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 1

Bloedende tepel...

;) ... Ik merkte zojuist dat mijn tepel bloedde .... ik ben meteen gaan googelen en toen kreeg ik sites over borstkanker ;) ... dus k ben f*cked up nu .... ik wil er echt niet voor naar de dokter, want ik vind het echt vreselijk om erheen te gaan en al helemaal voor zoiets als dit ... ik las ook sites van dat het kon komen omdat je tepel schuurde tegen je shirt ofzo .. nouw is mijn vraag dus of iemand weet of het dan ander hoeveelheid bloed betreft .... ik las namelijk op een aantal forums dat mensen een 'paar druppels bloed' hadden ... en daarop reageerden mensen met : kan borstkanker zijn etc ...... dus ik dacht als het geen paar druppels zijn, maar echt best wel lange tijd door zeg maar, is het dan zeker dat het geen borstkanker is? T kan namelijk zo zijn dat ik er met een scheermesje per ongeluk tegenaan ben gekomen , omdat ik net onder de douche stond toen het bloedde .. en mn oksels aan het scheren was dus ... okeej nouw t klinkt allemaal vaag zo ..... schaam me ook dood ... ben blij dat dit anoniem is :shock: .... maar iig : zijn er hier studenten ofzo mss aanwezig die hier ECHT wat van af weten en mijn vraag kunnen beantwoorden?? T gaat er dus om : als het borstkanker is, zijn het dan altijd alleen maar een paar druppels?? Okeej bedankt alvast ...

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Bloedende tepel...

Hoe oud ben je?

Voel je iets van bobbeltjes in je borst?

Hoe lang bloedt het al?

Mijn enigste advies: bij twijfel, ga naar de huisarts. Tuurlijk is het vervelend om zo'n vreemde man/vrouw je borsten te moeten laten zien, maar het alternatief zou veel erger kunnen zijn...
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: Bloedende tepel...

Waarom ben je bereid het risico te nemen?

Vreselijk om naar de huisarts te gaan? ..of vreselijk om misschien borstkanker te hebben terwijl je een goede kans hebt dat het te genezen is?

Dat was inderdaad best suggestief. Ik bedoel te zeggen dat ik vind dat je geen risico moet nemen en zo snel mogelijk naar de huisarts moet gaan.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Gebruikersavatar
Berichten: 1.349

Re: Bloedende tepel...

Als je het echt heel vervelend vind: volgens mij heb je het recht om een vrouwelijke arts (of assistente) te vragen.

En als je je gesneden hebt, moet je het wondje kunnen vinden (zien of voelen), dus dat kan je zelf bekijken.
Give a man a fire, and he's warm for a day. Set him on fire, and he's warm for the rest of his life!

Reageer