Enquête onderzoek rundvlees

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 2

Enqu

Geachte,

In het kader van een project voor de opleiding bio-ingenieur aan de universiteit Gent doe ik onderzoek naar de consumptie en perceptie van rundvlees. Hiermee willen we een beeld krijgen over de wensen en zorgen van consumenten bij de aankoop van rundvlees en de invloed daarvan op hun koopgedrag. Om dit te realiseren is er een korte enquete opgesteld die u via elektronische weg kan invullen. Het invullen van deze enquete duurt 10 a 15 minuutjes en u zou mij er een groot plezier mee doen!

Alle gegevens worden strikt vertrouwelijk verwerkt. Er is ook de mogelijkheid om uw email adres in te geven zodat u een korte bespreking van de resultaten zal worden doorgestuurd.

Klik hier om naar de enquete te gaan: Enquete

Alvast bedankt voor uw medewerking,

David

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.264

Re: Enqu

@David:

Voor de zekerheid: deze gelezen?

We verwachten dus tzt kennis te mogen nemen van je conclusies. :eusa_whistle:

Voor betere respons verplaatst naar "Café".
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 2

Re: Enqu

Jan van de Velde schreef:@David:

Voor de zekerheid: deze gelezen?

We verwachten dus tzt kennis te mogen nemen van je conclusies. :eusa_whistle:

Voor betere respons verplaatst naar "Café".
Hey Jan,

de post over enquetes op het wetenschapsforum had ik nog niet gelezen (maar ondertussen is dat dus gebeurd).

Om nog een en ander te verduidelijken:

Iedereen kan deelnemen aan de enquete, mensen die rundvlees kopen, consumeren... zelfs vegetariers en veganisten kunnen deze enquete invullen.

De resultaten van de enquete zullen worden verwerkt tot een verslag, en de resultaten van dit verslag kunnen mogelijks bijdragen tot een betere marketing van rundvlees naar de consument toe (bijvoorbeeld om de informatie op de verpakking beter te doen aansluiten op de informatie waarin de consument geinteresseerd is).

Groetjes,

David

Reageer