Programeren in java progamma eclipse

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Berichten: 34

Programeren in java progamma eclipse

hoi

weet iemand waar een versie van eclipse voor windows 7 kan vinden

de viersie die ik heb krijg ik niet geinstallerd en opgestart

groetjes marjan

Gebruikersavatar
Berichten: 2.097

Re: Programeren in java progamma eclipse

Ik heb de onderste link 'eclipse classic' op mijn pc met win7 staan, en werkt zonder problemen.

Eclipse.org
"Why must you speak when you have nothing to say?" -Hornblower

Conserve energy: Commute with a Hamiltonian

Berichten: 34

Re: Programeren in java progamma eclipse

hoi

als het programma is unzipt op de c schijf en klik op icoon van eclipse krijg het venster uitvoeren en ik klik op uitvoeren dan gebeurt er niets weet u wat ik dan daaraan kan doen?

groetjes marjan

Gebruikersavatar
Berichten: 7.390

Re: Programeren in java progamma eclipse

Heb ik ook een paar keer gehad. Probeer eens de om de exe uit te voeren onder compability modus Win XP SP3.
"C++ : Where friends have access to your private members." Gavin Russell Baker.

Berichten: 34

Re: Programeren in java progamma eclipse

hoi

ik krijg geen enkele eclipse opgestart in windows 7 hij geeft een compatibiliteits probleem

marjan

Gebruikersavatar
Berichten: 829

Re: Programeren in java progamma eclipse

Mss een beetje off-topic maar als je echt op zoek bent naar een heel goeie (en gratis) Java IDE raad ik toch NetBeans aan, het start trager op, maar de voordelen overtreffen eclipse volledig, NetBeans is soms in staat zelf compileer problemen op te lossen, en sommige plugins zijn heel handig.
"Als je niet leeft zoals je denkt, zul je snel gaan denken zoals je leeft."

--Vladimir Lenin-- (Владимир Ильич Ульянов)

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Programeren in java progamma eclipse

Mss een beetje off-topic maar als je echt op zoek bent naar een heel goeie (en gratis) Java IDE raad ik toch NetBeans aan, het start trager op, maar de voordelen overtreffen eclipse volledig, NetBeans is soms in staat zelf compileer problemen op te lossen, en sommige plugins zijn heel handig.
Persoonlijk vind ik het verschil niet zodanig groot. Naar mijn mening is Netbeans niet slecht, zolang je geen al te grote projecten moet maken en een goede computer hebt. Anders zou ik toch voor Eclipse gaan, maar meestal komt de keuze voor de IDE toch van 'school' uit.
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Programeren in java progamma eclipse

Netbeans wordt ook aangeraden door Sun zelf, dat zegt genoeg naar mijn mening. Ik ben zelf ook een netbeans gebruiker en zou het dan ook zelf iedereen aanraden.

Reageer