[overig] onderdelen GSM

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 4

[overig] onderdelen GSM

Goedendag, ik moet een taak maken voor T.O. over gebruiksvoorwerpen en de gsm. Ik heb meeste dingen al gevonden, maar sommige vragen bleven echter onbeantwoord. ;) (En ja, ik heb Google geprobeerd :) )

1 van de vragen was :

''Hoe is de GSM gemaakt: uit welke onderdelen is het samengesteld zodat het geheel kan werken ?''

Wanneer ik dit zoek, krijg ik enkel sites die GSM onderdelen verkopen :) En wikipedia gaf ook al niet de juiste uitleg.

Als dat nog niet genoeg was, bleek de volgende vraag ook onvindbaar. De grondstoffen van een GSM. ;)

En dames en heren, als kers op de taart, vraagt hij nog nog eens 10 gebruiksvoorwerpen die vroeger uit metaal gemaakt waren en die nu hoofdzakelijk (of volledig) uit kunststof zijn vervaardigd.

Ik weet echt geen antwoorden op deze vragen. Het spijt me als dit te veel gevraagd is omdat jullie natuurlijk geen huiswerk maken voor mensen :) . Maar een goede site met de nodige informatie of een wat hulp zou echt geweldig zijn :) .

Dank bij voorbaat.

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: [overig] onderdelen GSM

Dit onderwerp past beter in het huiswerkforum en is daarom verplaatst.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: [overig] onderdelen GSM

DarkBlueConverse1000 schreef:''Hoe is de GSM gemaakt: uit welke onderdelen is het samengesteld zodat het geheel kan werken ?''

Wanneer ik dit zoek, krijg ik enkel sites die GSM onderdelen verkopen ;) En wikipedia gaf ook al niet de juiste uitleg.
Hoe heb je gezocht? Ik vind bijvoorbeeld meteen dit:
En dames en heren, als kers op de taart, vraagt hij nog nog eens 10 gebruiksvoorwerpen die vroeger uit metaal gemaakt waren en die nu hoofdzakelijk (of volledig) uit kunststof zijn vervaardigd.
Ik zet je even op weg, dan vind je er zelf vast nog wel meer. Ken je deze dingen? ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Reageer