Spelfouten verbeteren

Reageer
Berichten: 6

Spelfouten verbeteren

Het is mij opgevallen in mijn eigen berichtje, dat ik gepost heb, dat er een paar spelfouten in staan. Deze wil ik heel graag verbeteren, want het staat niet netjes als er spelfouten in staan. Maar ik kan nergens vinden, hoe ik dit moet doen. Is er ergens een knop waarin ik mijn bericht kan wijzigen?

Ik snap er niets van. Bij dit bericht over mijn spelfouten staat wel een wijzig-knop. Maar bij mijn andere bericht over een taalonderzoekenquête staat deze niet en om dat bericht gaat het me juist.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Spelfouten verbeteren

Die wijzig-knop verdwijnt na enige tijd (een kwartier, dacht ik), om te vermijden dat mensen berichten zouden gaan veranderen nadat er discussie over zo'n bericht geweest is. Dat is meestal geen probleem, aangezien iedereen zich wel eens mistypt, en niemand hier over een typfoutje valt.

Maar als even laat weten welke fout waar precies staat, wil ik die gerust even verbeteren voor je.

Berichten: 6

Re: Spelfouten verbeteren

Ik heb mijn stuk over het taalonderzoek even nagekeken en er staat gelukkig maar een foutje in. Dat is de volgende:

Voor dit onderzoek het ik proefpersonen nodig van 14 t/m 18 jaar en van 29 t/m 33 jaar

het ik proefpersonen nodig moet zijn heb ik proefpersonen nodig.

Het zou fijn zijn als u dit voor mij wil veranderen.

Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Spelfouten verbeteren

Done.

Reageer